12.7.2023 Posolstvo Ježiša Krista

03.08.2023

Poselství našeho pána Ježíše Krista ze dne 12. července 2023.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com

Milované děti, přijměte mé požehnání.
DRAHÉ DĚTI, ABY VÁM MŮJ DUCH SVATÝ OSVÍTIL CESTU, DAL VÁM SCHOPNOST ROZLIŠENÍ, POSKYTL VÁM MOUDROST A DAL VÁM POZNÁNÍ, ABY VE VÁS MOJE POŽEHNÁNÍ "PLODILO OVOCE VĚČNÉHO ŽIVOTA" [Jan 15, 1-2]:
Musíte dodržovat můj Zákon a neustále bojovat proti neuspořádaným choutkám, které vás odvádějí ode Mne a vedou do záhuby.
BOJ JE DUCHOVNÍ, MÉ DĚTI. I když slyšíte o katastrofách, válkách, přírodních událostech, především je to duchovní boj. Je to otevření dveří antikristu, který vylévá své zlo na lidstvo a připravuje své veřejné vystoupení.
Milované děti, skutečnost, že zůstáváte v mé vůli, vás činí pevnějšími ve víře, odhodlanějšími být mými a nevydávat se všanc působení zla.
Vyznačujte se tím, že budete velkorysé, dobročinné, laskavé, bratrské a tvorové společenství, zachovávejte můj Zákon a svátosti, milujte mou Nejsvětější Matku za všech okolností.
PROTOŽE SE BLÍŽÍ KONEC OBDOBÍ PŘED VAROVÁNÍM, MOJI LIDÉ MUSÍ ZŮSTAT POZORNÍ K UDÁLOSTEM…
Trápí mě nevíra, v níž žije tolik mých dětí. Tito nevěřící skáčou všude možně a přivlastňují si myšlenky těch, kteří Mě následují polovičatě, aby jednali v skrytu a podkopávali vlažnou víru.
Živte se mým Tělem a Krví a posilujte víru v mé Slovo poznáním Písma svatého [1Tim 4, 13].
Moji milovaní:
PROCHÁZÍTE VELMI TĚŽKÝM OBDOBÍM! V různých místech na zemi se připravují na to, aby v jediném okamžiku způsobili válečný chaos.
Stejně jako lidstvo potřebujete modlitbu, potřebujete duchovně růst a k růstu musíte být pokorní. Pokorní se znalostí mého Slova nebudou překvapeni "vlky v rouchu beránčím" [Mt 7, 15].
Modlete se, mé děti, modlete se za Anglii, přichází bolest.
Modlete se, mé děti, modlete se za Nikaraguu, mé Boží srdce trpí za tento můj lid.
Modlete se, mé děti, modlete se za Španělsko, bude otřeseno a jeho lid bude trpět tváří v tvář rozpoutanému násilí.
Modlete se, mé děti, modlete se za Německo, násilí se blíží.
Modlete se, mé děti, modlete se, má Matka vás neopouští, vede vás do bezpečného přístavu. Držte se i nadále ruky mé Matky.
Milované děti, zlo vstoupilo do lidstva, smísilo se s lidstvem, které Mě nemiluje a odmítá mou Nejsvětější Matku. Výsledkem tohoto vzdalování lidského stvoření ode Mne je zvrácenost, v níž žije, nedostatek morálky a hodnot v této generaci.
Milovaní:
PŘIPOJTE SE K MODLITBĚ! Jsou slyšet v mém domu. Buďte bratrští a ochraňujte se navzájem, tak budete silnější pod ochranou mého stínu.
MŮJ MILOVANÝ VYSLANEC, ANDĚL POKOJE, MÁ DARY A CTNOSTI MÉHO DUCHA. Jeho slovo je pevné, milosrdné a pravdivé. Mé děti se k němu budou obracet. Můj milovaný vyslanec je esencí mé lásky, esencí lásky mé milované Matky.
Zůstaňte v mém pokoji. Žehnám vám.
Váš Ježíš

Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky