12. (December) 2022

09.01.2023

27.12.2022 Posolstvo Kráľovnej a Matky posledných čias


Poselství Matky Spásy ze dne 27. prosince 2022.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com

Milované děti mého Neposkvrněného Srdce:

PŘICHÁZÍM K VÁM, ABYCH VÁM POŽEHNALA A PŘINESLA VÁM SVOU MATEŘSKOU LÁSKU.

Víra je nezbytná [Mt 17, 20; 1J 5, 4-5], děti moje, abyste zůstaly ve spojení s mým Božím Synem. Zduchovnělé lidské stvoření bude připraveno stát uprostřed všeho, co se uskuteční.

MLUVÍM S VÁMI V LIDSKÉM ČASE...

Připravte se, děti, buďte duchovnější, je to naléhavé.

Připravte se, děti, s čímkoli, co je pro vás dobré.

S přípravou neotálejte, udělejte ji hned.

PŘICHÁZÍ CHVÍLE TEMNOTY a mé děti, zůstanou-li ve víře, si budou navzájem bratrsky pomáhat.

Milované děti mého Božího Syna, válka na Zemi bude pokračovat s větší silou a přinese s sebou hladomor, který se nezadržitelně rozšíří.

Mé malé děti, v neustálých výzvách, abyste se připravily, vás Otcův dům naléhavě žádal, abyste pozorovaly znamení a signály, které předpovídaly, co se stane smutnou skutečností pro lidstvo.

Buďte prozíravé: zima nahradí teplo a teplo nahradí chlad.

Buďte ve střehu, napětí mezi zeměmi se změní ve války mezi zeměmi.

Lidstvo bude udržováno v neustálé úzkosti.

Temnota přijde do různých zemí uprostřed války.

Modlete se, mé děti, modlete se za celé lidstvo.

Modlete se, mé děti, modlete se za Indii, její lid trpí.

Modlete se, mé děti, modlete se, nečekejte, starejte se o děti.

Modlete se, mé děti, modlete se, aby víra rostla s tím, jak budou události postupovat.

Modlete se, mé děti, modlete se, modlete se, zemětřesení budou pokračovat ve větším měřítku.

Moje děti:

JAKO MATKA VÁM RADÍM, ABYSTE SI ZNOVU POSÍLILY VÍRU [Ef 6, 16] K NEJSVĚTĚJŠÍ TROJICI, ABYSTE MLČELY, ROZJÍMALY A BYLY TĚMI, KDE PŘEVLÁDÁ LÁSKA MÉHO SYNA, A NEHŘEŠILY TÍM, ŽE UBLIŽUJETE BLIŽNÍMU.

Milované děti, čelit svým vlastním hříchům bude těžké... Nedělejte to ještě obtížnější hříchem proti svému bližnímu.

Můj Boží Syn trpí tíhou zla a lidského jednání.

Buďte bratrské, vzájemně si pomáhejte, respektujte se navzájem a modlete se, abyste nepadly do hříchu.

Buďte stvořeními pokoje a uctívejte svým jazykem NEJSVĚTĚJŠÍ TROJICI. Jako stvoření dobra uctívejte mého Syna "v duchu a pravdě" [J 4, 23-24].

Milujte své bratry tak, jako Já a můj Syn milujeme vás.

Nebojte se: "Nejsem tady, protože jsem vaše Matka?", ochraňuji vás.

Matka Maria


23.12.2022 Posolstvo sv.arch.Michala


Poselství svatého archanděla Michaela ze dne 23. prosince 2022.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com

Milovaní lidé našeho Krále a Pána Ježíše Krista:

Jsem poslán Nejsvětější Trojicí, abych oslovil srdce celého lidstva, které si jako Boží lid musí zachránit duši.

Při oslavě narození Našeho Krále a Pána Ježíše Krista může každý lidský tvor před toto Boží dítě postavit celou svou tělesnou i duchovní bytost, aby se s vroucí touhou nechal proměnit láskou, pravdou, dobrotou, charitou a všemi dary a ctnostmi, kterými Dítě Ježíš, zdobí své děti.

Děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista, lidstvo pokračuje v chaosu nezastavitelného násilí, které se šíří od tvora k tvoru; někdy s ním souhlasí, aniž by vědělo proč, ale jen tím, že napodobuje chování svých bratří.

TO JE ZÁMĚR MOCNÝCH:

Přimět lidské stvoření k sebezničení v morální, sociální, duchovní, potravinové a ekonomické oblasti, aby pod tíhou tolika nepřiměřených činů vstoupilo do zřeknutí se Nejsvětější Trojice, naší Královny a Matky, a pohrdalo vším, co mu připomíná božství, a obviňovalo Boha ze všeho, co se děje.

V DOBĚ, KDY SI PŘIPOMÍNÁME NAROZENÍ JEŽÍŠE, SE ZLÝ V TÉTO DOBĚ VRHÁ NA LIDSTVO S VĚTŠÍ SILOU NEŽ V MINULOSTI, TVÁŘÍ V TVÁŘ BLÍZKOSTI TOHO, PŘED ČÍM JE NAŠE KRÁLOVNA A MATKA TAK DLOUHO VAROVALA.

Jsou to lidská stvoření, která dala volný průchod své lidské vůli a vydala se různými špatnými cestami, které je dovedly až sem.

Lidé našeho Krále a Pána Ježíše Krista:

Když si připomínáme narození Páně, lidské záležitosti se nezastaví: pokračují spory, přibývá pronásledování a dochází k neočekávaným událostem tváří v tvář neustálému boji se zlem, kterému lidské stvoření dovoluje podkopávat svůj život.

Modlete se, modlete se za Mexiko, trpí přírodou.

Modlete se, modlete se, modlete se bez přestání za Brazílii, vaši bratři potřebují vaše modlitby.

Modlete se, modlete se za sílu pro celé lidstvo.

Modlete se, modlete se za Evropu, je naléhavé, abyste se za ni modlili, trpí přírodou i samotným člověkem.

Jste na skalnaté cestě...

Lidstvu se vnucuje jediné náboženství, které snadno podléhá novotám.

Lidská stvoření zapomínají, že v kříži našeho Krále a Pána Ježíše Krista je obsažena spása každého lidského stvoření [J 12, 32-33; Žd 12, 2; 1Kor 1, 18] a že spásu mohou nalézt pouze na cestě pravdy a pokání.

Zapomínají, že naše Královna a Matka zahání ďábla, jenž se jí bojí a naše Královna a Matka bdí nad lidmi svého Syna.

Jste na cestě plné všech pokušení, nástrah zla, úkladů zla a Zlý ví, že je již blízko, aby si vzal svou kořist duší... Musíte být silní a pevní, abyste nepadli.

Boží děti, buďte bdělé a pozorné, protože v okamžiku může dojít k předem plánovanému zápasu. Aniž byste se vystavovaly nebezpečí uprostřed sváru, každé z vás zachovejte klid a zůstaňte tam, kde jste, dokud nenajdete bezpečnou příležitost k odchodu, pokud byste tak měly učinit. Mé legie jsou pozorné k vašim voláním a čekají na vaše výzvy, abychom spěchali, děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista.

PŘICHÁZÍ VELKÉ ZNAMENÍ SHŮRY.

Každý z vás ví, že na lidstvo se vztahuje božská ochrana. Boží milosrdenství je nekonečné, proste našeho Krále a Pána Ježíše Krista, aby vás pronikl a dal mu svolení učinit každého z vás novým stvořením, a tak se vám podaří překonat mnohé zkoušky, které na sebe lidstvo samo přivolalo.

Uctívejte Dítě Ježíše v jeslích, v každém domě, na každém místě, na kterém Ho správně představují [Mt 2, 11].

Mé legie pečují o každého z vás. Žehnám vám a chráním vás svým mečem vysoko vztyčeným.

Svatý archanděl Michael


19.12.2022 Posolstvo Ježiša Krista


Poselství našeho Pána Ježíše Krista ze dne 19. prosince 2022.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com

Můj milovaný lide:

Děti mého Nejsvětějšího srdce:
ŽEHNÁM VÁM SVOU LÁSKOU, ŽEHNÁM VÁM VÍROU, ŽEHNÁM VÁM PŘÁTELSTVÍM, ŽEHNÁM VÁM SVOU PRAVDOU, abyste si byly v každé době vědomy toho, že bez lásky nepřemůžete lidské sobectví ani jeho ovoce, kterým je nenávist, a mé děti jsou v této době nenávistí prosyceny.
Musíte se dívat na sebe zevnitř, i když je to pro vás obtížné. Mé pyšné děti Mě neposlouchají, dívají se na své bratry, aniž by se podívaly na sebe, a tato moje lidská stvoření se musí změnit, aby se naučila obětovat Mi bolest, a naučila se být pokorná.
JE TO POKORA, KTEROU V TÉTO DOBĚ POTŘEBUJETE, NEBOŤ DOBROČINNOST NENÍ JEN POMOC POTŘEBNÝM, ALE JE TO LÁSKA A ÚCTA K BLIŽNÍMU S JEHO CHYBAMI I CTNOSTMI.
Lidstvo postrádá vše, o čem jsem se vám zmínil... Proto je tak důležité a nezbytné, aby se každý z vás modlil a obětoval Mi eucharistické přijímání jako náhradu za chyby, jimiž Mě má církev uráží. A mějte na paměti, že přijetí Mne ve stavu milosti, důstojně připravení, a že modlitba svatého růžence může, je-li to Má vůle, zmírnit intenzitu některých událostí, které přijdou. Můj lide, některé z mých dětí si kladou otázku: Proč se nestane to nejsilnější, co nebe v těchto proroctvích oznámilo? Mé děti, kdybyste přemýšlely, kdybyste uvažovaly o tom, po čem toužíte, obrátily byste se a litovaly toho. Můj lide, velká tragédie přichází do některých zemí, když to budou nejméně očekávat, protože zůstávají rozptýleny pokřivenými Vánocemi dnešního člověka.
Z oslav mého narození se stal pohanský svátek s vyobrazeními mého narození, která jsou v některých případech ostudná. Chtěli Mě vnutit pohanskému proudu této doby i v mé církvi.
NECHŤ JE PROKLET TEN, KDO SE VYSMÍVÁ MÉMU NAROZENÍ.
Moji milovaní lidé, bitva mezi dobrem a zlem pokračuje stále s větší silou. Můj milovaný svatý archanděl Michael se všemi svými nebeskými vojsky vás brání, jinak byste se ocitli ve válce.
JE NUTNÉ, ABY KAŽDÉ Z MÝCH DĚTÍ BYLO OSOBNĚ ODPOVĚDNÉ VŮČI LIDSTVU TÍM, ŽE SE STANE SVĚTLEM [Mt 5, 13-15] UPROSTŘED TEMNOTY, KTERÁ JE OBKLOPUJE.
Jižní Amerika, země duchovních plodů a velkých zdrojů, je podmaněna povstáními, která se budou opakovat v několika zemích Jižní Ameriky.
Děti mého Nejsvětějšího Srdce:
NEBERTE MÁ SLOVA NA LEHKOU VÁHU, VÁLKU PŘIPRAVUJÍ TI, KTEŘÍ VĚŘÍ, ŽE VEDOU LIDSTVO, POLITIKY A NÁRODY.
Modlete se, děti moje, modlete se za Brazílii, modlitba za tento národ v nebezpečí je naléhavá. Modlitba k mému Božímu milosrdenství ve tři hodiny odpoledne v každé zemi obětovaná za tuto Mnou a Mou Matkou milovanou zemi, a modlitba svatého růžence s obětováním svatého přijímání jsou požehnáním pro mou milovanou Zemi.
Modlete se, mé děti, modlete se za Argentinu, tato Mnou milovaná země Mne nerespektovala a znevážila mou Matku, kterou některé z mých dětí tolik milují. Požádal jsem o zasvěcení Argentiny Nejsvětějším Srdcím a tato žádost byla brána na lehkou váhu. Moje Matka, která přišla jako přímluvkyně, nebyla poslechnuta. To, co si moje Matka z celého srdce přála zastavit, bylo přijato s nedůvěrou. Proto projdete očistou, kterou tento lid plodí.
Modlete se, mé děti, modlete se za Peru, tento národ trpí vnitřními rozpory.
Modlete se, děti moje, modlete se za Evropu, válečná pohroma se šíří. Chlad přichází a ohrožuje mé děti.
Modlete se za Itálii a Španělsko, které trpí.
Modlete se za země, kde válka vede k záhubě nevinných lidí.
Můj lide, po celé zemi se šíří sociální otřesy, které prohlubují hladomor, nemoci, pronásledování a nespravedlnost.
Země se neustále chvěje ve větší intenzitě. Někdy se třese země zevnitř, jindy zasáhne ruka člověka a ten bude za své provinění potrestán.
Přicházím k srdci každého z vás jako Žebrák lásky...
Přicházím hledat místo, kde bych zahřál své malé bezbranné tělíčko...
Jsem Král Lásky a hledám srdce z masa, která by Mi poskytla útočiště.
Mé děti, nechci lidská stvoření ustrašená, ale stvoření věřící s takovou vírou, aby si byli vědomi, že "Já jsem jejich Bůh" [Ex 3, 14; J 8, 23], a Já je neopustím.
Udržujte víru stále rostoucí. Bratrství je v této době nezbytné a úcta je odstrašujícím prostředkem proti zlu.
Buďte stvořeními lásky, štědří v trpělivosti a toužící po blahu svých bližních.
Miluji vás, mé děti, miluji vás.
MÉ NEJSVĚTĚJŠÍ SRDCE HOŘÍ LÁSKOU KE KAŽDÉMU Z VÁS.
Žehnám vám.
Váš Ježíš

16.12.2022 Posolstvo sv.arch.Michala


Poselství svatého archanděla Michaela ze dne 16. prosince 2022.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com

Děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista:

JSEM POSLÁN NEJSVĚTĚJŠÍ TROJICÍ, ABYCH VÁM OZNÁMIL SLOVO, KTERÉ JE BOŽÍ VŮLÍ.

V jednotě lidu, který kráčí ve stopách svého Krále a Pána, si i nadále uvědomujte dobro, které musíte konat a vyhýbat se tak zlu.

Vědomí, že "Bůh je Bůh živých" [Mk 12, 27], musí zůstat v lidském stvoření, jen tak bude lidstvo usilovat o větší duchovnost s plným vědomím, že bez Boha není ničím.

Žijte v neúnavné snaze být blíže Nejsvětější Trojici, naší Královně a Matce, archandělům a andělům, abyste mohli žít v touze po božském a jednat a konat v rámci dobra.

Boží děti:

NACHÁZÍTE SE VE CHVÍLI OČEKÁVÁNÍ PŘED NAPLNĚNÍM PROROCTVÍ OHLÁŠENÝCH JASNÝMI ZNAMENÍMI, KTERÁ PŘEDZNAMENÁVAJÍ TO, CO MÁ PŘIJÍT:

Podívejte se, jak se chová příroda...

Lidské stvoření se odvrátilo od chrámů a neuctívá našeho Krále a Pána Ježíše Krista...

Přijímají svatou eucharistii ve smrtelném hříchu...

Zesměšňují svátosti...

Nejsvětější Trojice vyzývá své kněze, aby se důstojně oblékali do kněžského roucha, protože oblékání jako neposvěcené bytosti vede k tomu, že jsou znevažováni a zaměňováni za tvory neposvěcené ke kněžské službě.

Lid našeho Krále a Pána Ježíše Krista se musí neustále připravovat na nadcházející nedostatek potravin a měnící se klima, zejména v Evropě.

Na zemské jádro působí magnetismus nebeského tělesa, které se blíží k Zemi.

Evropu v tomto období čekají extrémní sněhové srážky a chladné počasí, které dosud nepoznala. V Americe dojde ke změně klimatu, teploty budou klesat a bude chladno, ale ne extrémně.

JE ČAS VAROVÁNÍ, ABYSTE UVĚŘILI A NAPRAVILI SVÉ JEDNÁNÍ.

Tam, kde je písek, se objevuje voda, a tam, kde je voda, se objevuje písek. Sopky burácejí v různých zemích po celé Zemi. Poušť je napadena vodou, a kde je voda, tam bude poušť.

Modlete se, modlete se, děti našeho Pána a Krále Ježíše Krista, za obrácení lidstva, modlete se za asijský kontinent.

Modlete se, modlete se děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista za dostatek potravin.

Modlete se, děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista, za zmírnění sociálních nepokojů a pronásledování v jednotlivých zemích.

Modlete se, modlete se, děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista, ze zemí, které vás přijaly, vyjdou zuřiví pronásledovatelé křesťanské víry.

Lidé našeho Krále a Pána Ježíše Krista, udržujte naši Královnu a Matku v pozornosti vůči potřebám každého člověka modlitbou svatého růžence, aby pýcha, která roste v lidském stvoření, byla oslabena a přemožena pokorou.

Pýcha je přirozeností zla, utlačovatele duší, zaplavuje stvoření, zahaluje ho zlem a závistí. Pýcha deformuje lidskou bytost v jejím jednání a skutcích, zaslepuje ji a činí ji nepoznatelnou. Jednejte s pokorou, ne s falešnou pokorou, ne s vynucenou pokorou, ale s pokorou světla, které pochází od našeho Krále a Pána Ježíše Krista.

VĚŘTE, VĚŘTE, SKLÁNĚJTE SE PŘED HŘÍCHEM, LITUJTE HO PEVNĚ VE ZPOVĚDI A S PEVNÝM ÚMYSLEM NÁPRAVY, ABYSTE SE STALI NOVÝMI A OBNOVENÝMI STVOŘENÍMI BOŽÍHO MILOSRDENSTVÍ.

Buďte duchovně bdělí, buďte prostí a pokorní stvořeními srdce. Poznání bu se nemělo vystavovat, ale mělo by se podle něj jednat jako se svědectvím toho, co v každém z vás přebývá. Obezřetnost je skvělým společníkem pro dary. Rozumní se nevydávají na pospas vlkům [Mt 10, 16].

Nyní je vážná doba, velmi vážná doba, kdy duchové zla ve spěchu šíří pokušení, nespokojenost, rozdělení a rozkoše.

LIDSKÝ TVOR, KTERÝ ČINÍ POKÁNÍ, UZNÁVÁ BOHA ZA SVÉHO PÁNA A SPASITELE A ZAČÍNÁ NOVÝ ŽIVOT, JE VEDEN SVÝM ANDĚLEM STRÁŽNÝM, SPOLEČNÍKEM NA CESTĚ, ABY NESEŠEL NA SCESTÍ.

Jděte vpřed, Boží děti, jděte vpřed sjednoceny v očekávání naplnění všeho, co bylo prorokováno. Zachovejte klid a buďte bratrské.

Zůstáváte v doprovodu mých legií, chráněny naší Královnou a Matkou a zachráněny Krví božského Beránka.

Nebojte se, vzrůstejte ve víře!

Svatý archanděl Michael 


9.12.2022 Posolstvo Ježiša Krista


Poselství našeho Pána Ježíše Krista ze dne 9. prosince 2022.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com

Milované děti, přijměte mé požehnání spojené s mou milosrdnou láskou.

UPROSTŘED UTRPENÍ, V NĚMŽ ŽIJETE A KTERÉ SE BLÍŽÍ, VÁS VYZÝVÁM, ABYSTE MILOVALI MOU NEJSVĚTĚJŠÍ MATKU, KTERÁ SE PŘIMLOUVÁ ZA KAŽDÉ Z MÝCH DĚTÍ.

Moje Blahoslavená Matka vás všechny miluje a přeje si, abyste všechny byly spaseny.

Moji lidé, aniž byste zapomněli na VAROVÁNÍ, jehož se zúčastní všichni lidé, musíte urychleně přehodnotit svůj život a odčinit spáchané zlo.

Moji milovaní, nejenže lidské stvoření bude duchovně trpět, ale země bude očištěna úderem nebeského tělesa, které země přijme a na které budete pohlížet jako na výbuch na výsostech.

Ta exploze, která osvítí zemi a z níž bude shora padat oheň, způsobí, že vody moří napadnou pevninu.

Můj milovaný lide, BEZ PANIKY V TÉTO CHVÍLI, musíte jednat a konat tak, že se odpoutáte od světského.

Moji lidé:

NEPOSLOUCHÁTE MĚ, ODMÍTÁTE BÝT POKORNÍ A PŘIJMOUT, ŽE MÁTE POVINNOST SE ZMĚNIT A NEDOVOLIT, ABY VÁS ZNEUŽITÉ LIDSKÉ JÁ UDRŽOVALO V PÝŠE.

Vy jste můj lid, celé lidstvo je mým lidem, stejně jako všichni jsou mými dětmi. Můj lid není zvláštním výběrem dětí, které se více modlí nebo jsou lepší než ostatní jejich bratři. MOJI LIDÉ JSOU CELÝM LIDSTVEM.

Tak vás miluji, můj lide. Nezapomínejte, že válečný proces je v plném proudu. Přichází válka a mé děti trpí. V tuto chvíli je několik národů připravených jako první zaútočit na jiný národ a odtud se válka rozšíří po celé zemi.

KDYŽ TO BUDETE NEJMÉNĚ ČEKAT, KDYŽ NA TO BUDETE NEJMÉNĚ MYSLET, DOJDE K VÁLEČNÉ POHROMĚ A LIDSTVO UPADNE DO CHAOSU.

Válka je trestem, který si lidstvo samo způsobí:

Trest, plynoucí z lidského sobectví...

Produkt nadřazenosti, o níž se většina vládců domnívá, že ji má nad lidmi...

Trest za to, že ve Mne nevěří...

O opovržení, kterému jsem neustále vystaven...

O urážkách proti Mně, o znesvěceních a svatokrádežích, které neustále přijímám...

S MOU MATKOU SE ZACHÁZÍ S OPOVRŽENÍM, JEJÍ MILUJÍCÍ SRDCE KRVÁCÍ NAD TOLIKA URÁŽKAMI, KTERÝM JI VYSTAVUJE MŮJ LID...

Má Nejsvětější Neposkvrněná Matka si přeje, aby můj lid, její děti, byly stvořeními víry, pokornými stvořeními jako ona, stvořeními, která spojují, a ne rozdělují.

TATO GENERACE PŘIJME ANTIKRISTA; budou ho následovat kvůli své nevědomosti o Mně, kvůli vaší neposlušnosti vůči Mně a vůči tomu, co vám má Matka zjevila. Přijmou nové učení, které jim bude předloženo, a zapomenou, že "Já jsem Cesta, Pravda a Život" [Jan 14, 6].

Stále znovu jsem mluvil o pýše, protože tou jsou nasycena lidská stvoření. Antikrist už pyšné bere za své, a na některých místech dává moc těm, kteří se z pýchy cítí být nadřazení svým bratrům.

Mé děti, do mé církve vstupuje zmatek a tam, kde je zmatek, se nenacházím Já, ale vstoupil tam nepřítel duše.

VY, MÉ DĚTI, SEZNAMTE SE SE MNOU, ABYSTE MĚ POZNALY. MĚJTE SE NA POZORU PŘED TĚMI, KDO JEDNAJÍ V ROZPORU S TÍM, ČEMU JSEM VÁS UČIL, A VYZÝVAJÍ VÁS, ABYSTE TAK JEDNALI I VY.

Mějte se na pozoru, v této době se množí "vlci v rouše beránčím" [Mt 7, 15].

Moji lidé, moji milovaní lidé, pokračujte ve víře, ne kvůli tradici, ale protože Mě znáte a tím, že Mě znáte, Mě milujete.

Buďte připraveni na to, co přichází na Zemi, k lidstvu. Aniž byste si mysleli, že nemoc byla poražena, buďte opatrní a preventivně udržujte vysokou obranyschopnost těla.

JÁ JSEM VÁŠ BŮH A PŘIPRAVUJI VÁS NA TO, CO PŘIJDE NA LIDSTVO.

Modlete se, mé děti, modlete se, sopky se stále aktivují a způsobují utrpení lidským tvorům.

Modlete se, mé děti, modlete se za Řecko, bude trpět kvůli přírodě.

Modlete se, mé děti, modlete se, Nepál bude otřesen.

Modlete se, mé děti, modlete se za ty, kdo nevěří v mé volání.

Modlete se, mé děti, modlete se za své bratry, kteří Mě nemilují.

Modlete se, mé děti, modlete se kvůli nepozornosti, s níž moji lidé žijí tento čas pokoje, a ne chvílí tolika zmatků a tolika hříchů, neboť lidstvo bude překvapeno, aniž by to očekávalo.

Chráním vás, pomáhám vám udržet se na správné duchovní cestě. Požádejte Mě o pomoc, kterou potřebujete, buďte stvořeními víry, lásky, odpuštění, lásky a bratrství.

Moji milovaní:

PŘIJMĚTE MÉ POŽEHNÁNÍ A BUĎTE SI JISTI BEZE STRACHU, ŽE VÁS OCHRÁNÍM. PROTO POTŘEBUJETE SRDCE Z MASA, A NE Z KAMENE. ZACHOVEJTE VÍRU V MÉ SLOVO, V MÉ SLIBY A JÁ VÁS NEOPUSTÍM.

Žehnám vašim myšlenkám, vaší mysli a vašemu srdci, abyste jednali a konali podle mého příkladu.

Má Láska je nekonečná, stejně jako je nekonečné mé požehnání.

Váš Ježíš 


5.12.2022 Posolstvo sv.arch.Michala


Poselství svatého archanděla Michaela ze dne 5. prosince 2022.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com

Děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista:

JAKO ČLENOVÉ KRISTOVA MYSTICKÉHO TĚLA JSTE POVOLÁNY UDRŽOVAT VÍRU A BÝT BYTOSTMI MODLITBY, A TO NEJEN SLOVY, ALE I SVĚDECTVÍM.

Buďte stvořeními víry, lásky a zároveň si uvědomte, že povýšený, arogantní a domýšlivý člověk, ten, který si neuvědomuje, co je to být dítětem našeho Krále a Pána Ježíše Krista, je snadnou kořistí ďábla; je neustále veden Zlým, aby byl "kamenem úrazu pro své bratry" [1Kor 8, 9].

Náš Král a Pán Ježíš Kristus se velmi rmoutí nad těmito pošetilými dětmi, které žijí polovičatě a přivolávají na sebe zlo. Lidská hloupost, plod zneužití svobodné vůle, vede lidstvo k tomu, že se vrhá do utrpení, které si samo přitahuje a z něhož se těžko dostává, dokud nepozná, že "Bůh je Hospodin" [Ž 100, 3; Zj 17, 14].

Děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista:

Když se lidská bytost oddává lidským rozkoším, duchovně upadá a trestá sama sebe a vstupuje do temnoty, kterou mu světská všednost předkládá jako světlo, aby ji udržela v hříchu.

LIDÉ NAŠEHO KRÁLE A PÁNA JEŽÍŠE KRISTA, TENTO ČAS NENÍ URČEN PRO POLOVIČATÝ DUCHOVNÍ ŽIVOT.

Děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista:

Vyzývám vás, abyste podnikly jisté kroky. Není to doba, kdy byste měly trávit svůj život bezvýznamně, ale je nutné, abyste byly opravdové ve svém vnitřním životě. Před vámi, Boží lidé, leží požehnání, ale zároveň svými bezuzdnými činy a jednáním přitahujete zlo.

Děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista, jako lidstvo budete trpět kvůli neustálým erupcím sopek, které vyvrhují velké výrony plynů a brání vám pokračovat v normálním životě. Celé komunity budou přemístěny na bezpečnější místa, aby se zabránilo nenapravitelným škodám, způsobeným sopečnými erupcemi.

Země se bude všude stále třást, aniž by se zastavila.

Modlete se, děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista, modlete se za Mexiko, které trpí přírodou a zradou.

Modlete se za Brazílii, stvoření jsou rozčilená a způsobují nepokoje a utrpení nevinných. Voda očistí tento národ.

Modlete se za Japonsko, které těžce trpí od přírody i od lidí.

Modlete se za Indonésii, která mocně trpí rukama přírody.

Modlete se za Argentinu, tento národ je zkoušen; vetřelci šíří nesouhlas a vytvářejí chaos tím, že staví jedny proti druhým. Modlete se za tento národ.

Modlete se za Střední Ameriku, trpí přírodou. Musíte se modlit srdcem.

Modlete se za Spojené státy, modlete se, aby jejich vedoucí představitelé byli ve svém jednání a činech obezřetní. Modlete se, protože příroda v tomto národě i nadále silně působí.

Modlete se s důvěrou a pravdou, modlete se za své bratry, kteří jsou vlažní ve víře a nejsou svědky lásky, dobročinnosti a bratrství.

Přijímejte Tělo a Krev našeho Krále a Pána Ježíše Krista.

Modlete se svatý růženec na znamení lásky k naší Královně a Matce.

Buďte věrní Bohu a milujte jednotu.

Buďte věrní každý ve svém stavu, neboť z věrnosti pochází požehnání a pevnost ve víře.

ČEKEJTE SE SVATOU TRPĚLIVOSTÍ NA ANDĚLA POKOJE, KTERÝ OŽIVÍ NADĚJI, KTEROU NĚKTEŘÍ Z VÁS NEZTRATILI, ALE KTERÁ BYLA OSLABENA TÍM, ČEMU JSTE MUSELI ČELIT.

Děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista:

Buďte milosrdní ke svým bližním [1Pt 4, 8; Ef 4, 32]. Charita je pouto, které vás spojuje. Lidská stvoření se zatvrzelým srdcem se cvičí proti lásce, aby způsobila rozdělení, které v této době ďábel podněcuje proti mystickému Tělu Kristovu.

Musíte se modlit, musíte být vykonavateli modliteb, musíte se snažit být dětmi našeho Krále a Pána tím, že budete pracovat a jednat podle Kristova vzoru.

Jako děti Božího Vykupitele pokračujte beze strachu, s důvěrou a vírou, že jako vykonavatelé Boží vůle dostanete svou odměnu.

Chráním vás Božím příkazem, žehnám vám svým mečem.

VÍRA, VÍRA, VÍRA.

Svatý archanděl Michael 

Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky