4. (apríl) 2023

21.05.2023

Poselství Nejsvětější Panny Marie ze dne 2. dubna 2023.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com


Milované děti mého Neposkvrněného Srdce, na začátku Svatého týdne vás vyzývám:
DRŽTE KROK S MÝM BOŽÍM SYNEM, BUĎTE JEHO VĚRNÝMI UČEDNÍKY, PROŽÍVEJTE V DUCHU NEJVĚTŠÍ SPLYNUTÍ S MÝM BOŽÍM SYNEM, JAKO BY TENTO SVATÝ TÝDEN BYL POSLEDNÍM V DOBĚ MÍRU.


Buďte jedno s mým Božím Synem, naplňte svá srdce láskou a buďte vždy světlem pro své bratry. Tento Svatý týden je velkým duchovním přínosem.
Prožívejte chvíle milosti…
Prožijte chvíle duchovního naplnění, pokud si to přejete.
KAJTE SE! Teď je ten správný čas, ne později, nečekejte…
V rámci toho, co prožíváte, se těšte z Velkého požehnání nekonečného soucitu Božího milosrdenství, nechejte se jím živit, buďte živými odrazy tohoto nekonečného Božího milosrdenství plného dobra vůči celému lidstvu.


INDIVIDUÁLNĚ SE VYZNEJTE V NITRU KAŽDÉHO Z VÁS A PROSTE, ABYSTE BYLY ZPEČETĚNY BOŽÍM MILOSRDENSTVÍM [Jan 6, 27; Ef 1, 13-14; 2Kor 1, 21-22], ABYSTE NA VRCHOLU UDÁLOSTÍ ZŮSTALY VĚRNÉ NEJSVĚTĚJŠÍ TROJICI A DOVOLIT TÉTO MATCE, ABY VÁS VEDLA.


Nyní je přesně ten čas, aby se zastavily na cestě neustálého hříchu, lhostejnosti k mému Božímu Synu a vzpoury proti všemu, co vám připomíná, že Bůh existuje.
Spiritualita mých dětí je tak chudá, že během dne žijí v neustálém materialismu, který je uspokojuje, a nic jiného nepotřebují, neustále se vzdalují od zdroje Božího Milosrdenství mého Syna. Když fontána přeteče, žízniví toho využijí a napijí se z tohoto pramene a začnou se dít zázraky:
Neposlušný je poslušnější…
Hloupý je rozumnější…
Pyšný je pokornější…
Arogantní se stává skromnějším…
Ten, kdo nevěří, se promění a uvěří…


TO JSOU STRATEGIE, KTERÉ ZNAJÍ TI, KDO ŽIJÍ V OBLASTI PRÁCE NA VLASTNÍM LIDSKÉM EGU.


Milované děti, můj Boží Syn vstupuje do okamžiku bolesti; skutečné bolesti toho, kdo se vydává jako nevinný za hříchy lidstva.


Dávejte pozor, milované děti:
Nesmíte být neopatrné, hrozí vám nebezpečí od těch, kdo hledají a volí špatné cesty [Př 4, 20-27].
Jste v nebezpečí, že se stanete zajatci svých vlastních omylů. Děti mého Božího Syna, vstupujete do zkoušky [Jan 1, 12-15], která prokáže osobní víru tváří v tvář sebezanedbání a přilnutí k synu lži.
Příroda nadále bičuje lidi svou silou a způsobuje vám utrpení. Země se silně chvěje a mořské vody se třesou, což je vážné pro pobřežní země. V této očistě dostává lidstvo výsledek svých činů.
NEBOJTE SE, OTCOVSKÝ DŮM VÁS CHRÁNÍ.

Chráním vás ve svém mateřském srdci.
Matka Maria


Poselství Nejsvětější Panny Marie ze dne 6. dubna 2023 – na Zelený čtvrtek.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com


Milované děti mého Neposkvrněného Srdce:
BOŽÍ LÁSKA UKAZUJE SVOU POSLUŠNOST…
Je to den velkého učení lásky k bližnímu, lásky ke zkušenostem, lásky, zrozené v činech vůči druhým, lásky, která se nezastaví tím, že se dává potřebným, lásky, kterou mé děti ztělesňují v sobě, aby jednaly a konaly podle podoby mého Syna.
Kdo by popřel lásku k potřebným, lásku, která pomáhá, která vychází vstříc, která zmírňuje bolest, která se dává bratru a pomáhá mu nést každodenní kříž, lásku, která říká ano, když je v jeho dosahu a sdílí slova pomoci, blízkosti, bratrství!


MŮJ BOŽÍ SYN SE SVÝM ANO DAROVAL OTCI ZA HŘÍCHY LIDSTVA A NESL JE S SEBOU.


Velké tajemství lásky, které si připomínáme tento Zelený čtvrtek, aniž bychom se dívali na to, kdo, jak a kdy, je, že láska je největší realitou uprostřed křížů každého z mých dětí.
Můj Boží Syn vám v umývání nohou ukazuje, co to znamená učinit se maličkými, aby vaši milovaní pak mohli být živými svědky Boží Lásky.


Milované děti:
MŮJ BOŽÍ SYN VÁM DÁVÁ SVĚDECTVÍ SVÉ LÁSKY, LÁSKY ODŘÍKÁNÍ.
Lidské stvoření se musí zříci toho, po čem touží, svých preferencí. Ten, kdo se zřekne svých chutí a své lidské vůle, vstoupí do plnosti lásky: čím více se dává svému bratru, tím je láska větší.
Láska, kterou učí můj Boží Syn:
Je to láska sdílet a pomáhat bratru nést jeho kříž, když je příliš těžký…
Znamená to milovat svého bližního za všech okolností, a ještě víc, když trpí…
Láska je volba a zastavení, svoboda bližního, když touží po pomoci nebo lásce, která je mu nabízena, tedy: PROSÍM, MODLETE SE, MOJE DĚTI! PŘIJDE ČAS, KDY SE KAMENNÉ SRDCE ZLOMÍ A BUDE MILOVAT.


Milované děti mého Srdce:
Můj Boží Syn je dán svým milovaným apoštolům, a tak se zrodila instituce svatého kněžství jako připomínka jeho Usmíření nejen pro apoštoly, ale proto, aby se v této době každé z jeho dětí mohlo účastnit této památné Svaté večeře.
Když lámal chléb, požehnal jej, podal svým apoštolům a řekl jim: "Vezměte a jezte, toto je mé Tělo." Apoštolové se na něj podívali, jak je to možné. Potom vzal kalich s vínem, požehnal jej a podal svým apoštolům se slovy: "To je na památku mé Krve, která se prolévá na odpuštění vašich hříchů" [Mt 26, 26-28].


Milované děti:
TATO SVATÁ VEČEŘE SE SLAVÍ S VELKOU VÁŽNOSTÍ SKRZE SVÁTOST EUCHARISTIE, ALE ZÁROVEŇ S POCITY SMUTKU KVŮLI UVĚZNĚNÍ MÉHO BOŽÍHO SYNA.


Co říká matka svému synu před odchodem?
Díváme se jeden druhému do očí a mluvíme spolu beze slov. Naše srdce, spojená v Otcově vůli, se navzájem objímají a více než kdy jindy se stávají jedním. Přijímáme a prožíváme události v okamžiku, který bude trvat až do konce časů. V tomto objetí budou duše povzbuzeny ve chvílích utrpení, radosti, naděje, lásky a víry.
Nic nezůstane bez ovoce, mé požehnání mému Božímu Synu musí být opakováno matkami svým dětem a v mém požehnání ponese zároveň požehnání Josefa, jeho domnělého otce.
Můj Boží Syn odchází, ale já nejsem sama, mysticky jdu s Ním, sdílím jeho odevzdání, aby mě pak mohl dát lidstvu a být tak Matkou lidstva.


Milované děti, dodržujte čtvrté přikázání, rodiče, milujte své děti.
Mějte na paměti Zákon lásky: milujte se navzájem, jako Já jsem miloval vás [Jan 13, 34-38].
Nosím vás ve svém mateřském srdci.
Matka Maria


Poselství Nejsvětější Panny Marie ze dne 7. dubna 2023 na Velký pátek.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com


Milované děti mého srdce:
DŘEVĚNÝ KŘÍŽ, KTERÝ NESE MŮJ SYN, JE TĚŽŠÍ, PROTOŽE OBSAHUJE HŘÍCHY CELÉHO LIDSTVA…
ACH, VELKÝ PÁTEK, VE KTERÉM MŮJ BOŽÍ SYN VYTRPĚL NEPOPSATELNÉ!


Jeho Boží Tělo trpělo mučením a při každém aktu mučení odpouštěl, nejen těm, kteří Jej bičovali, bili nebo plivali na jeho Boží Tvář, ale také se modlil za ty, kteří Jej ponižovali.
Modlil se za ty, kteří Jej na Květnou neděli oslavovali a na cestě na Kalvárii uráželi, nazývali Jej Belzebubem a hlasitě křičeli: Ukřižuj Ho! Lidské stvoření ve svých činech a skutcích sdílí ono chování těch, kteří slovy lichotek působí druhému dobře, ale když mu pak ten bratr z nějakého důvodu vadí, je to horší než ti, kteří na Květnou neděli přešli od jásání k žádosti o smrt na kříži mého Božího Syna.


To je, milované děti, velký a těžký hřích, protože když se lidského stvoření zmocní závist nebo žárlivost, je pro něj těžké přestat, dokud necítí, že všechnu svou zlobu proměněnou v jed vylil na svého bratra.


JAKO BYL UKŘIŽOVÁN MŮJ SYN, TAK SE TOTO UKŘIŽOVÁNÍ NEUSTÁLE OPAKUJE U LIDSKÝCH TVORŮ, KTEŘÍ TRPÍ VŠEMI DRUHY TRÁPENÍ.


To vše je založeno na lásce, kterou na vás vylévá můj Boží Syn. Zákon je Boží láska a mé děti musí BOJOVAT o to, aby tato láska byla základem, na němž staví své činy a jednání.
NA DŘEVU TRPĚL MŮJ SYN AŽ DO SVÉ SMRTI, AČKOLI SMRT HO NEPŘEMOHLA, ALE ON PŘEKONAL SMRT.


Milované děti, je třeba, abyste si připomínaly slova mého Božího Syna na kříži:
"Otče, odpusť jim, neboť nevědí, co činí" [Lk 23, 34]. Je to lidskost této chvíle, je to pro každého z vás, že můj Boží Syn zvolal: "Otče, odpusť jim". Aniž byste si vážili daru života, bez odpovědnosti za své činy, tak žijete uctíváním zla a opovrhujete dobrem, tak žijete ve zradách, tak žijete, aniž byste se poučili ze svých pádů, tak žijete, a ještě víc – pro vás, děti, můj Boží Syn zvolal: "…neboť nevědí, co činí".


"Ženo, tady je tvůj syn!" [Jan 19, 26-27].
Kolik matek není matkami z vlastní vůle!
Kolik dětí ve stáří pohrdá svými matkami!
Kolik matek bylo týráno svými dětmi a kolik dětí projevilo lítost nad svými matkami!
Kolik duchovních matek vidím milovat duchovní dítě k smrti!
Tato čistá láska, tato láska, která dává svůj život Synovi, je takto a do nekonečna láskou mého Syna ke každému z vás.
"Skutečně, říkám ti, dnes budeš se mnou v ráji" [Lk 23, 43]. Je to velké znamení Božího milosrdenství.


Je to velké poučení: Kdo v poslední chvíli činí pokání, kdo Jej pozná jako krále nebe a země, vyhrává nebe. Skvělá lekce, děti, ale vy nevíte, jestli všechny budete mít tu velkou příležitost být v posledním okamžiku jako ten, kterého znáte jako kajícího lotra. Nečekejte, děti moje, v této chvíli padla Otcova paže a kalich je téměř prázdný: čiňte pokání, obraťte se a proste o slitování!


"Bože můj, Bože můj, proč jsi mě opustil?" [Mt 27, 46]. Lidstvo je daleko od mého Božího Syna, od této Matky a od nebeské pomoci pro vás. Ve zkouškách se obracíte k mému Božímu Synu, kterého jste předtím neznali, a poté, co jste jej poznali, se vracíte ke starému životu. To je chvíle, kdy byste měli vyslovit: "Ne má vůle, Otče, ale tvá se staň" [Lk 22, 42].


"Žízním." [Jan 19, 28]. Můj Boží Syn žízní po duších, po duších, které si v této generaci přeje získat zpět můj Boží Syn, především po duších, které jsou mariánskou silou, modlitební silou, silou víry, s níž mé děti vrátí zemi jejímu Stvořiteli. Dej mému Božímu Synu napít čistých duší, duší toužících po bratrské službě, věřících duší, svatých duší.


"Všechno je splněno" [Jan 19, 30]. Můj Syn ve všem, až do smrti na kříži, plnil vůli svého Otce. Třetího dne vstal z mrtvých a sedí po pravici Otce.
"Otče, do tvých rukou poroučím svého ducha" [Lk 23, 46]. Můj Boží Syn se odevzdává Otci a vydechuje svého Ducha…


Je to poslušnost, která je tak nezbytná u dětí mého Božího Syna.
Je to poslušnost, kterou nevědí jak si udržet, protože nevědí jak správně milovat.
Je to poslušnost, kterou drží pod zámkem, protože se jim nehodí podřizovat se Boží vůli.
A to proto, že lidské ego v lidském stvoření stále překonává vůli Boží.


Vyzývám vás, abyste se postily, pokud vám to zdraví dovolí.
Zvu vás k účasti na liturgii adorace svatého Kříže.
Modlete se Vyznání víry a účastněte se křížové cesty.
DOPROVÁZEJTE MÉHO BOŽÍHO SYNA, DOPROVÁZEJTE JEJ, ZBOŽŇUJTE JEJ ZA TY, KTEŘÍ JEJ NEZBOŽŇUJÍ.
Milované děti mého srdce, žehnám vám.
Matka Maria


Poselství Matky Spásy ze dne 8. dubna 2023 na Bílou sobotu.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com


Milované děti:
Dosáhli jsme tohoto dne, kdy si mé mateřské srdce připomnělo proroctví starověkého Simeona [Lk 2, 33-35].


Můj Syn, můj malý a velký Král, leží v hrobě, sestupuje do pekla, aby později znovu vstal.
Velká zkouška, kterou jsem přijala s láskou, s vírou, s mým "Fiat Mihi". Má plná víra v Otcovu vůli a v mého vlastního Syna, který mě naplnil nadějí, mě v tuto Bílou sobotu podpírá.
Nad mou bolestí jako Matky je moje odevzdanost věčnému plánu spásy, který naplňuje můj Syn, a já jdu v jeho stopách.
Milované děti, vyzývám vás k víře, naději, lásce a lásce k Otcovu domu, abyste byly důvěrně spojeny a více naplněny Duchem Svatým.


Milované děti:
Jako Matka jsem cítila bolest, která stále znovu a znovu pronikala mé srdce. Několikrát jsem procházela místy, kudy kráčel můj Boží Syn s křížem na ramenou, znovu jsem prožívala pády, jak byl tlačen a urážen. Vzpomněla jsem si na Kyrénského a prosila Boha Otce o všechna požehnání pro něho.
Pro mne to byl den bolesti, ticha a smutku. Slova mi vycházela z úst jen proto, abych se modlila, plakala jsem tváří v tvář smutku a bolesti, protože víra a bolest se spojují jako oběť Bohu Otci na odčinění křivd, kterých se dopustí příští generace.


Milované děti, kéž není pozdě, když z nějakého důvodu odmítáte požádat o odpuštění, poděkovat a říci, že máte dobrý pocit z nějakého laskavého gesta od bratra. Na každý skutek a čin je třeba pohlížet, procítit jej a žít, jako by byl poslední v životě.


Milované děti, aniž byste ztratily jedinou vteřinu života, abyste samy sobě navrhly mír s mým Božím Synem, přistupte ke svátosti zpovědi.
Buďte především pokorní a mějte na paměti, že můj Boží Syn vstal z mrtvých, aby vás spasil.
Tváří v tvář velkým a vážným událostem, které přijdou, budete v úžasu nad tím, co se stalo, a ve vděčnosti mému Božímu Synu za to, že vás udržel při životě a sjednotil.
Dojde k velkým zemětřesením a válka se stane viditelnější, proto se musíte připravit. Nelitujte, že jste se nepřipravili.


Modlete se, mé děti, modlete se před vážnými přírodními hrozbami pro Severní Ameriku, která se silně otřásá.


Milované děti:
MUSÍM SE S VÁMI PODĚLIT O NEKONEČNOU RADOST A VESELÍ, KTERÉ MI ZPŮSOBIL POHLED NA MÉHO VZKŘÍŠENÉHO BOŽÍHO SYNA, MÁ DUŠE JE POVZNESENÁ, MOJE RADOST JE NEPOPSATELNÁ:
MŮJ SYN ŽIJE! [Lk 24, 5-6; Job 19, 25].


Všechno se naplnilo a radost mě proniká tak, že téměř vyslovuji další chvalozpěv při pohledu na lásku nás obou.
Dívejte se na sebe navzájem a dávejte si hodnotu, kterou má každé stvoření skrze lidskou důstojnost, že je Božím dítětem.
Chrámy se rozzáří a do srdcí jeho dětí se vrací radost.
Moji milovaní, žehnám vám a chráním vás, nebojte se.
Miluji vás.
Matka Maria


Poselství Matky Spásy ze dne 9. dubna 2023 na Velikonoční neděli.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com


Milované děti mého Neposkvrněného Srdce:
ZŮSTAŇTE V MÉM SRDCI.
Každé lidské stvoření bylo osvobozeno od smrti způsobené hříchem a svou svobodnou vůlí bylo pozvednuto k možnosti vlastnit věčný život.
Den věčného světla, v němž se Boží děti s jistotou, že víra není marná, snaží žít a pracovat v Boží vůli usilující o Věčný život.
Jako Matka si přeji, abyste se těšili věčnému životu, a proto jsem vám během tohoto Svatého týdne každý den dávala zbraně, abyste byli lepšími dětmi Svaté Trojice a žili společně se svými bratry, protože bez lásky nejste nic [1Kor 13, 1-3].
Jako děti mého Božího Syna vidíte zářit Boží Světlo a v této době vítáte příležitost být lepší, než je každý z vás.


MILOSTI SE ROZLÉVAJÍ V TÉTO DOBĚ, KDY KAŽDÝ MUSÍ ŽÍT NAPLNO, A PŘIPOMÍNAJÍ ČTYŘICET DNÍ, KTERÉ MŮJ BOŽÍ SYN STRÁVIL SE SVÝMI UČEDNÍKY A V DALŠÍCH POSLÁNÍCH OTCE PŘEDTÍM, NEŽ VYSTOUPIL DO NEBE.


Ó, blažené dny lásky, radosti a Božích poučení jeho učedníkům!
Ó, nekonečná radost, kterou Bůh uměl dát této Matce a svým milovaným učedníkům, aby se z jeho učedníků stali jeho milovanými apoštoly s takovou vírou, že budou ochotni položit život za svého Ježíše!
Ó, věčná radost, že mé děti mohou žít ve svých srdcích s takovou vírou, že bez vidění uvěří!
Ó, Boží zkoušky, jimiž vzkříšení mého Božího Syna přináší naději jeho dětem!


Láska, která musí proniknout každé lidské stvoření, aby se mohlo darovat bližnímu. Velký Zákon lásky k Bohu nade vše a k bratru, v němž se nachází můj Syn.


Mé děti nechápou dobře lásku k bližnímu, protože se neoduševnily, nepronikly do splynutí s mým Božím Synem, aby Jej prosily, aby jim dal měkké srdce, srdce z masa, které jim pak dovolí postavit se na místo svého bratra, a tak být schopny takto činit:
Vyzkoušejte si, že jste ochotné pomáhat bližnímu, aniž byste cokoli očekávaly.
Darovat se druhým, abyste jim usnadnily cestu.
Říkat "mohu", když jde o druhé.
Upřednostnit vlastní zájmy, abyste se někdy staly "Kyrénským" svého bratra a zároveň být ochotnou bytostí, obětavou, podporující a tou, která vždy vykročí dřív, než ji o to bratr požádá.


Děti, každý z vás má svou stupnici toho, čemu věříte, že je láskou k bratru, ale tato stupnice je vždy směrem k vám a Boží láska je opačná.
V míře lásky musíte také vědět, kdy se máte odevzdat svému bratru, kdy dávání sebe sama pochází od mého Syna a kdy je to rozmar nebo lidská touha. Jak to poznáte? Jste-li stvoření modlitby, Duch svatý bude připraven, abyste to rozeznali.
Uctívejte mého Božího Syna a připravte se na Boží milosrdenství.
Žehnám vám, miluji vás.
Matka Maria


Poselství našeho Pána Ježíše Krista ze dne 12. dubna 2023.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com


Milované děti:
S LÁSKOU VÁM PŘICHÁZÍM DÁT SVOU MILOST V TOMTO ČASE.
Prožily jste památku mého umučení, smrti a vzkříšení a vydaly jste se na cestu mého milosrdenství.


JSEM NEKONEČNÉ MILOSRDENSTVÍ, i když vám to nedává právo myslet si, že moje láska není zároveň spravedlnost, jinak bych byl nespravedlivým soudcem [Ž 11, 7].
Slyšet jen o mém nekonečném milosrdenství naplňuje srdce radostí, ale je načase, abyste si ujasnily, že je dobro a zlo [Gn 2, 9; Dt 30, 15-20], a proto jsem spravedlivý soudce. Kdybych k vám mluvil pouze o svém milosrdenství, nemiloval bych vás věčnou Láskou.


JE NA KAŽDÉM Z VÁS, ABYSTE SE ZMĚNILY, PROMĚNILY, ČINILY POKÁNÍ A VOLALY O MÉ MILOSRDENSTVÍ.


Nedělám rozdíly ve vylévání svého milosrdenství na celé lidstvo. Všechny mé děti mají před sebou mé odpuštění a mé milosrdenství. Aby toho dosáhly, musí být ochotné změnit své činy a skutky, svůj pohled na bližního a své zacházení s bratry a sestrami.
Duše, které jsou ochotny uznat své hříchy, své chyby pramenící z lidského ega a učinit pevné předsevzetí k nápravě, okamžitě vyslyším a mé legie andělů je ochrání, aby mohly vstoupit do mého Božího milosrdenství.


Vyzývám své děti, aby se překonaly v duchu, aby se mohly hlouběji ponořit do darů a ctností, které jim Duch Svatý dává, pokud jsou stvořeními s obnoveným duchem.
Nevyčerpatelným zdrojem mého milosrdenství je láska, a tak si přeji, abyste byly: láska, abyste pomáhaly velkému utrpení lidstva tím, že budete moudré.
Ty z mých dětí, které si myslí, že nemohu být spravedlivým soudcem, jsou ty, které nadále využívají svobodnou vůli, i když znají Boží Zákon.


Milované děti mého srdce, modlete se, vyzývám vás, abyste byly láskou, abyste odpouštěly a dávaly lásku.
Milované děti, modlete se za lidstvo, modlete se, modlete se svědectvím.
Milované děti:
Milované děti, přeji si, abyste Mi přinesly lidské ego, abych ho formoval ve své lásce.


Přeji si, abyste umrtvily lidskou vůli a odevzdaly ji mému kříži slávy a majestátu.
Žehnám vám a miluji vás.
Váš Ježíš


Poselství našeho Pána Ježíše Krista ze dne 16. dubna 2023, ve svátek Božího milosrdenství.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com


Mé milované děti:
V TENTO VELKÝ DEN, KDY SLAVÍME SVÁTEK MÉHO MILOSRDENSTVÍ, VÁS VYZÝVÁM, ABYSTE ROZJÍMALY O TÉTO VÝZVĚ.


Mé děti zacházejí do extrému, když k nim mluvím o svém Milosrdenství a své Spravedlnosti, a domnívají se, že jsem Bůh, který všechno odpouští nebo který všechno nechává projít, a protože jsem Bůh, musím být vždy slabý a pomíjivý. Jsem Spravedlnost, ale nejsem nespravedlivý, tím méně jsem tak přísný, abych se nesklonil před bolestmi svých vlastních.


Mé Milosrdenství překoná všechno, pokud lidský tvor touží po odpuštění ze všech sil a pevně se rozhodne k nápravě. Když mé děti touží po mém odpuštění ze všech sil, z celého srdce, z celé mysli a ze všech myšlenek, nabízím jim své nekonečné Milosrdenství a všechna má dobrota se vylévá na mé lidské tvory prostřednictvím mých paprsků.


PROTOŽE JSEM MILOSRDNÝ, NEJSEM MALÝ BŮH, ALE JSEM NEKONEČNĚ MOCNÝ, NEJVYŠŠÍ, VŠEMOHOUCÍ A VŠEVĚDOUCÍ BŮH.


Co je pro člověka nepřekonatelné, to mé Milosrdenství překonává…
Jsou věci pro člověka nepochopitelné, neboť Já převyšuji lidské myšlení a odpouštím svým vlastním způsobem…
Každý můj čin a skutek pochází z mé Lásky, mé Spravedlnosti a mého Milosrdenství [Ž 145, 17]. Lidské stvoření Mě často soudí s lidským úsudkem, který se ohlíží za sebe, na své pohodlí.
Milované děti, má Spravedlnost je milosrdná, a proto ten, kdo není milosrdný, se ztrácí v mlze domýšlivosti a intrik.


Vyzývám vás, abyste se modlily, abyste žily blízko Mne, a vyzývám vás, abyste byly bytostmi obnovenými v mé Lásce. Chci, abyste se proměnily, abych vás obdařil svými dary a svými ctnostmi.

Děti, možná, že každý den kráčíte po stejné cestě a díváte se na stejného žebráka sedět u cesty: má hlad, je mu zima, má žízeň a vy jste mu nedali nic. Každý den chodíte se stejnými lidmi, a když se vás zeptám: jaké jsou potřeby těch lidí, se kterými chodíte? – Vy to nevíte.
Lidský tvor žije z toho, co vidí, z povrchního a neproniká do hloubky potřeb bratra, které nejsou vždy peněžní, ale mohou být nedostatkem křesťanské formace a neznalostí Písma svatého.

Děti:
Trávíte tolik hodin u počítačů a televizorů a neznáte vše, co je blízké člověku!
Jak lituji tohoto lhostejného chování mých dětí vůči proroctvím, která jsem vám poslal!
Víte, že je povinností každého z vás modlit se za každého ze svých bratří a sloužit si navzájem.
Má Matka a svatý archanděl Michael vám z Boží vůle dali varování, abyste se připravily a nesešly z cesty.


TOTO JE ČAS, KDY MÁTE RŮST VE VÍŘE A OBRÁTIT SE K MÉMU BOŽÍMU MILOSRDENSTVÍ.


Milované děti:
Jaká je vaše víra?
Jaká je vaše víra?
Kde je vaše víra?


Tolik mých dětí Mě nechává stranou a opouští Mne!
JE ČAS, ABYSTE SE OBRÁTILY K VÍŘE, ABYSTE BYLY VĚRNÉ A ZAKUSILY MOJE MILOSRDENSTVÍ.


Žehnám vám, mé děti, miluji vás. Pojďte k mému Milosrdenství.
Váš Ježíš


Ž 145, 17-21
17: Hospodin je spravedlivý ve všech svých cestách, milosrdný ve všech svých skutcích.
18: Hospodin je blízko všem, kteří volají k němu, všem, kdo ho volají opravdově.
19: Vyplňuje přání těch, kdo se ho bojí, slyší, když volají o pomoc, a zachrání je.
20: Všechny, kdo ho milují, Hospodin ochraňuje, ale všechny svévolníky vyhlazuje.
21: Z mých úst zazní chvála Hospodinu, jeho přesvatému jménu bude dobrořečit všechno tvorstvo navěky a navždy.


Poselství svatého archanděla Michaela ze dne 20. dubna 2023.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com


Milované děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista, obracím se k vám z Božího příkazu.
Připomněly jste si Svatý týden a svátek Božího milosrdenství a obětovaly jste za to, že je třeba, aby všichni milovali a naplňovali Boží Zákon. Nyní je velmi důležité, abyste se modlily za ty, kdo jsou v období obrácení.
Z lásky pochází vše, co lidské stvoření potřebuje, aby bylo lepší a neustále se rozvíjelo – mluvím k vám o lásce v podobě našeho Krále a Pána Ježíše Krista.


Milované děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista, velký a těžký svár se šíří po celé zemi, jako když vzduch ohlašuje bouři.
Buďte stvořeními modlitby, života v adoraci našeho Krále a Pána Ježíše Krista [Fil 4, 6-7], přijďte přijmout Tělo a Krev našeho Krále a chvalte naši Královnu a Matku, Pannu Marii; nezapírejte ji, noste ji ve svých srdcích.


Děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista:
MUSÍTE VĚDĚT, ŽE ANTIKRIST SE POHYBUJE TAM, KDE TO NEJMÉNĚ PŘEDPOKLÁDÁTE, bojíte se ho, víte o jeho moci nad lidstvem a čekáte, až se ukáže veřejně.
Je to stín, který přináší člověku temnotu, je to pokušení. Proto mu nasloucháte, jako lstivý plaz se zmocní všeho, po čem touží.
A kolik antikristů už prošlo zemí!
A kolik antikristů existuje v tuto chvíli ve vás samotných, ve vašem zneužitém egu, vaší pýše, všude kolem vás! Ale ten pravý bude představen veřejně.


Děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista:
EKONOMIKA JE DESTABILIZOVÁNA A LIDSTVO ZACHVÁTÍ PANIKA. Chystají se roztavit kov a papír spálit, aby se dostali k moci. Zavedou to, co bylo oznámeno a většina zemí přijme novou měnu.
PROJDETE OČISTOU, ALE NÁŠ KRÁL OCHRÁNÍ SVÉ A POSÍLÍ VAŠI VÍRU.


Nebojte se těch, kdo vás pronásledují nebo pomlouvají, kdyby tomu tak nebylo, měly byste se bát.
Kristus už vládne [Zj 11, 15]! v srdcích svých věrných: On je Nadějí, Vírou, Láskou, útočištěm a bezpečím pro své děti.


Boží děti jsou "zřítelnicí jeho oka" [Zach 2, 12] a On o ně pečuje s věčnou Láskou.
Milované děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista, žehnám vám.
Svatý archanděl Michael


Poselství svatého archanděla Michaela ze dne 24. dubna 2023.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com


Z Božího příkazu obracím se na vás, děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista.
Milovaní našeho Krále a Pána Ježíše Krista:
Z BOŽÍ RUKY NA KAŽDÉHO Z VÁS PROUDÍ JEHO POŽEHNÁNÍ.
LIDSKÉ STVOŘENÍ VLASTNÍ PLNOST MILOSTÍ, KTERÉ OBDRŽELO Z OTCOVA DOMU.


Obdrželo je proto, aby mohlo snáze postupovat na cestě života; zvláště když se tato cesta stává těžkou.
Toto pokolení se duchovně promění, ale až poté, co se dopustí těžkých chyb a zapře Nejsvětější Trojici a naši Královnu a Matku.


Děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista, přijímáte modernismy, které Jej těžce urážejí, pracujete a jednáte v rozporu s Boží vůlí, a tak uctíváte Satana, podobně jako tomu bylo v době velkého zmatku během stavby babylonské věže [Gn 11, 1-9].


NÁŠ KRÁL A PÁN JEŽÍŠ KRISTUS DAL STVOŘENÍ SVOLENÍ, ABY POUŽILO VŠECHNY SVÉ SÍLY KE SMYTÍ MNOHA HŘÍCHŮ, KTERÉ SE NA ZEMI NAHROMADILY.


Lidská stvoření odmítají rozpoznat, co se kolem nich děje. Smějí se milosrdenství, které Bůh prokazuje svým dětem. Brzy budete pozorovat dosud nevídané přírodní jevy. Uprostřed velkého utrpení to bude sama příroda, která dokáže pohnout lidským stvořením k pokání a zřeknutí se ďábla.
Již dříve jsem bránil Otcův trůn před zvráceností ďábla [Zj 12, 7-10], budu jej bránit znovu se svými nebeskými legiemi. Každé lidské stvoření uvidí triumf Neposkvrněného Srdce naší Královny a Matky, neboť je to ona, "která rozdrtí hlavu pekelného hada" [Gn 3, 15].
Děti našeho Krále a Pána Ježíše Krista, před lidstvem se nyní odehrávají velké a závažné události všeho druhu, které vás vedou k poznání, že to, co se děje, není normální. Jsou to znamení doby, v níž žijete. Nemluvím k vám o konci světa, neboť ten ještě nenastal.


CHRAŇTE SVÉ RODINY:
Ďábel útočí zejména na instituci rodiny. Nedávejte proto ďáblu příležitost, aby se na ně vrhl kvůli vaší nedbalosti. Buďte opatrní.
Je tolik služebníků zla, kteří matou lidská stvoření tím, že dávají volný průchod svým jazykům, a proto lidská stvoření, která nedokážou rozlišovat, se odvracejí od Boží vůle. Jako se nad celou zemí rozléhá nářek, tak bude všude na zemi vládnout bolest a utrpení.


Vyzývám vás, abyste se modlili, aby lidská stvoření se naučila rozlišovat a žít v jednotě s vůlí Otce.
Vyzývám vás k modlitbě, neboť další velké zemětřesení otřese Ohnivým kruhem a zasáhne Ameriku.
Vyzývám vás k modlitbě a pokání za mládež.
Vyzývám vás k modlitbě, protože příští krvavý měsíc je znamením války, utrpení mezi národy, nestability mezi lidmi a zhroucení ekonomiky.


Zůstaňte sjednoceni v bratrství a v lásce k naší Královně a Matce. Jděte svou cestou s důvěrou, že zlo nikdy nezvítězí nad církví našeho Krále a Pána Ježíše Krista [Mt 16, 18-19].
Pevně věřte, že náš Král a Pán Ježíš Kristus vás miluje a chrání. Jděte vpřed bez váhání a nejistoty; "neházejte perly sviním" [Mt 7, 6].
Žehnám vám.
Svatý archanděl Michael


Poselství Nejsvětější Panny Marie ze dne 29. dubna 2023.
Luz de Maria (Argentina), revelacionesmarianas.com


Mé milované děti, držím vás ve svém srdci.
MÉ SLOVO JE NALÉHAVÉ!…


Posilujte víru a lásku k mému Božímu Synu…
Živte touhu zůstat ve stavu milosti a přijímat mého Božího Syna ve svátosti eucharistie, předem náležitě připravené.
Buďte blíže k mému Božímu Synu než k světu. Víte, že v této generaci, která odhazuje vše, co se jí nelíbí, a vše, co omezuje její přílišnou rozmařilost, se hojně vyskytuje hřích: bytí bez Boha, bez hodnot a bez morálky.
Hodnotu daru života ďábel nenávidí, proto vás žádám, abyste se měly na pozoru. Ďábel nenávidí instituci rodiny [Gn 1, 26-28], nenávidí nevinnost a nenávidí lidské stvoření. Ďábel neopouští své plány, vždy pokračuje kupředu, aby rozdrtil Boží děti.


Milované děti:
TO, CO SE DĚJE V TÉTO DOBĚ, PLÁNUJE ĎÁBEL, ABY ROZDRTIL LIDSTVO, ABY UKRADL DUŠE, ABY BYLY ZTRACENY.


Ďábel se vrhá s velkou silou proti lidskému stvoření a předvádí působivou scénu, ačkoli za oponou je skutečná scéna úplně jiná:
ZA SCÉNOU, KTEROU VÁM PŘEDKLÁDÁ, JE ZAJETÍ, BOLEST, VRAŽDA, NAPROSTÁ KONTROLA, ZŘEKNUTÍ SE MÉHO BOŽÍHO SYNA, PRONÁSLEDOVÁNÍ A VŠE, CO SI JEN O ZLU DOKÁŽETE PŘEDSTAVIT. ĎÁBEL DISPONUJE SVÝMI LEGIEMI, KTERÝMI PRONÁSLEDUJE LIDSKÉ STVOŘENÍ.


Děti, nebojte se:
Kdo je jako Bůh, nikdo není jako Bůh!
ĎÁBEL SE VŠÍM, ČÍM VÁS CHCE PŘIMĚT KE STRACHU, NEMÁ VĚTŠÍ MOC, NEŽ MU DOVOLUJE BŮH, a svobodu, kterou mu lidé poskytují, aby je uchvátil a vedl k práci a jednání proti mému Božímu Synu.


Nebojte se, naopak posilujte víru, buďte přesvědčeni, že Bůh je Všemohoucí, Všemocný. Musíte tomu věřit bez zaváhání, musíte si udržet tuto víru, se kterou ďábel nemůže nic udělat, pokud nechcete. Ďábel prchá od místa, kde se modlíte svatý růženec, a prchá od tvorů, kteří uctívají mého Božího Syna.


VĚŘTE V MOC MÉHO BOŽÍHO SYNA [Žid 1, 3; 1Petr 2, 6].
VĚŘTE, VĚŘTE, VĚŘTE!


Děti mého Božího Syna, máte jen poloviční víru. Je-li víra pravá, silná, přesvědčená a stvoření obrácené, může být pokoušeno, ale ne poraženo. Tato posílená a nezměnitelná víra umožňuje zázraky; vyhrává největší bitvy, ať jsou jakkoli silné [Jan 1, 6; Jan 11, 40].


ROZTRHÁM HLAVU SATANOVI [Gn 3, 15] SPOLU S MÝM MILOVANÝM SVATÝM ARCHANDĚLEM MICHAELEM A NEBESKÝMI LEGIEMI, A TAKÉ S VÁMI, MÝMI DĚTMI.
CÍRKEV MÉHO BOŽÍHO SYNA NEBUDE NIKDY PŘEMOŽENA SILAMI ZLA, I KDYŽ BUDE POKOUŠENA.


Milované děti, přírodní síly působí a budou působit proti lidskému stvoření stále intenzivněji. Zemětřesení budou v některých zemích po celé Zemi ničivá. Jako Matka vás chráním, mějte to na paměti.
Slunce změnilo svou teplotu, a tak se na Zemi dostane více tepla a přijdou větší bouře, které zasáhnou Zemi a zároveň ovlivní mé děti.


Modlete se, mé děti, modlete se, aby v každém z vás se zvětšila víra.
Modlete se, mé děti, modlete se, aby ve vás byla silná víra.
Modlete se, mé děti, modlete se, abyste se nebály, ale posilovaly se v Boží Lásce.
Modlete se, mé děti, modlete se a buďte bratrské k vašemu bližnímu.
Modlete se, mé děti, modlete se, abyste se nenechaly přemoci lží.
Modlete se, mé děti, modlete se za Mexiko.
Modlete se, mé děti, modlete se za Chile a Ekvádor.
Modlete se, mé děti, modlete se za Asii.
Modlete se, mé děti, buďte bdělé, válka není v zapomnění.
Modlete se, mé děti, modlete se, nemoc, před kterou jsem vás varovala, bude rychle postupovat.

Milované děti mého Božího Syna, tato Matka vás miluje.
JAK SE BLÍŽÍ ČAS NAPLNĚNÍ MÝCH ZJEVENÍ, ZLO SILNĚ ÚTOČÍ PROTI CÍRKVI MÉHO BOŽÍHO SYNA, ALE MÉ NEPOSKVRNĚNÉ SRDCE ZVÍTĚZÍ.
Doprovázím vás a jako Matka vás varuji a nosím ve svém srdci.
Matka Maria


Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky