8. (August) 2022

18.09.2022

28.8.2022 Posolstvo sv.arch.Michala

"Ľudia nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista:
Ako knieža nebeských légií vás žehnám. Môj meč, darovaný Bohom Otcom, nesie Božiu lásku, aby bránila ľudské bytosti pred všetkým zlom a uzdravovala ich telá a duše. Som obrancom Božieho ľudu a bojujem proti temnote, aby som ľudstvu priniesol svetlo.


Tešia ma vaše modlitby a skutočnosť, že sa na mňa obraciate s prosbami, ale ako Boží ľud musíte vo svojej každodennej práci a činoch plniť Božiu vôľu a vždy a za každých okolností udržiavať rovnováhu, triezvosť, vyrovnanosť a lásku pravých Božích detí. Počujem rôzne modlitby cez deň a niektoré aj večer, ale ak neplníte Božiu vôľu, ani zďaleka ma neuspokoja (Mt. 7:21). Nechcem ohromujúce oltáre, ale malé oltáre v domácnostiach a veľkých činiteľov Božej vôle, každého z vás. Musím vám pripomenúť, že tí, ktorí tvrdia, že sú mi oddaní, musia vytrvať v láske k Bohu a k svojim blížnym ako k sebe samému.


Pochopte, že všetko, čo sa odohráva v tomto okamihu stvorenia, ovplyvňuje najmä Božieho človeka. Ak má toto Božie stvorenie zatvrdnuté srdce a znečistenú myseľ, všetko, čo sa deje so stvorením, je škodlivé pre jeho duchovnú prácu a činy. Božie plány sa plnia kúsok po kúsku, zatiaľ čo rôzne zjavenia sa splnia rýchlosťou blesku. Ľudská rasa prispela k zmene Božích plánov a toto je čas naplnenia.


Vody budú stúpať medzi obyvateľstvom vo veľkých nekontrolovaných záplavách; vietor bude fúkať intenzívne a spôsobí škody; oheň príde nečakane a spolu s vetrom zhorí všetko, čo mu stojí v ceste; zem sa zrúti na niekoľkých miestach... Zvieratá prekvapia ľudstvo svojím správaním. Vtáky uhynú vo vzduchu, kontaminované toxickými látkami, ktoré uvoľňuje človek sám, aby ich mohol prepraviť vzduchom, čo spôsobí, že vtáky v mestách zostanú bez života. Buďte opatrní a nedotýkajte sa ich. Morské živočíchy budú vychádzať z mora alebo riek v prekvapivom počte, pretože hlboké vrstvy zeme sa pohybujú, čo spôsobuje, že morské živočíchy inštinktívne chcú vyjsť, aby sa zachránili. Na prériách budú zvieratá vo veľkom umierať.


Ľudia Boží, to, čo sila použije vo vojne, je skúšané vo vysokej nadmorskej výške. Toto je tvorenie v nepokojoch [1]. Je to nepokoj ľudstva, z ktorého Satan profituje, aby vrhal svoje jedovaté šípy na tých, ktorí popierajú vieru alebo sa jej vysmievajú, a na tých, ktorí zostávajú v stave hnevu alebo duchovnej hlúposti.


Tieto šípy robia takýchto ľudí nedostupnými: strácajú lásku a citlivosť a ich ego rastie bez miery, až sa stratia, pokiaľ sa nepoddajú modlitbe a pôstu, aby z nich vyšiel jed a pokora ich priblížila k Bohu. Diablov útok proti ľudskosti okamžite povedie k vzburám medzi národmi a povstania na seba nenechajú dlho čakať, avšak represia bude okamžitá.


Komunizmus prevzal vlády a menuje ich elita, čím sa chudobní stali chudobnejšími; stredná trieda upadá do chudoby a veľkí kapitalisti uvidia, ako sa ich postavenie stratí, ak odmietnu prijať pečať zla. (Zj 13-16). Nestrácajte vieru; modlite sa svätý ruženec.


Mnohí si želajú priblížiť sa k veľkým miestam mariánskych zjavení bez toho, aby uvažovali o tom, že by mohli niekde na ceste zostať; ale Boh vo svojom nekonečnom milosrdenstve rozhodol, že v mariánskych svätyniach po celom svete budú Jeho deti požehnané zázrakom; a na niektorých miestach veľmi vzdialených od hlavných miest ich požehná aj Najsvätejšia Trojica. Vo všetkých týchto svätyniach bude vyliať voda, aby uzdravila tých, ktorí sú chorí na tele i na duši.


Nezúfajte, ľudia Boží. Udržujte svoju vieru pevnú a nehybnú. Ste skúšaní. Upokojte svoje mysle, pomáhajte si navzájom a nebudete oklamaní. Nebojte sa; moje légie bojujú so zbraňou, proti ktorej sa diabol rozzúri - je to zbraň lásky. Ľudia Boží, môj meč je daný Bohom a znamená Božiu Vôľu a Jeho moc zoči-voči zlu. Budem ťa brániť a bojovať za teba na Boží príkaz. Bez strachu zväčší svoju vieru. žehnám ťa."


22.8.2022 Posolstvo Ježiša Krista


Moje milované deti:

PRIJMITE MOJE POŽEHNANIE OD MÔJHO NAJSVÄTEJŠIEHO SRDCA.

VY STE MOJI ĽUDIA... KTORÝCH MILUJEM A CHCEM ZACHRÁNIŤ.

Moji milovaní ľudia, pozývam vás, aby ste prišli so Mnou. Tak ako je rieka jediným vodným tokom a všetky prítoky odvodené od hlavnej rieky nesú tú istú vodu a dávajú život všetkému, čo je vedľa nich, tak aj moje deti musia dať to, čo nosia vo svojom vnútri - lásku ku Mne - a vziať to svojim bratom a sestrám v každom okamihu ich života.

NEBOJTE SA, BUĎTE NEÚNAVNÍ A POKRAČUJTE PO ISTEJ CESTE, KTORÁ VÁS VEDIE KU MNE.

OSOBNÉ STRETNUTIE SO MNOU JE PRVOTNÁ POTREBA PRE KAŽDÉ Z MOJICH DETÍ.

Deti moje, nerozptyľujte sa: zostaňte jednotní. Udalosti naznačujú smer toho, čo príde.

TREBA MAŤ NA PAMÄTI, ŽE ZA JEDEN DEŇ SA MÔŽE STAŤ NIEKOĽKO UDALOSTÍ A TAK SKRÁTENIE ČASOVEJ DOBY.

PRIPRAVTE SA NA VAROVANIE: (1) skúmajte sa vnútorne, buďte pokorní, plňte to, k čomu vás volám, aby ste to naplnili, a prijmite moje Slovo s láskou.

Vojna pokračuje vo svojom postupe - tá vojna, ktorú nevidíte, tá vojna, ktorá aktivovala moment veľkého výpadku, tá vojna, ktorá čoskoro zrúti svetovú ekonomiku, (2) tá vojna, ktorú naplánovali a riadili záujmy elity, ktorá sa potom objaví, aby vnútila národom svoje zákony, svoju vládu, ekonomiku, náboženstvo a vzdelanie.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Strednú Ameriku: utrpenie príde s otrasmi zeme.

Modlite sa deti, modlite sa, modlite sa, nová choroba bude veľmi vážna a nákazlivá až smrteľná. Chráňte svoj imunitný systém a majte pripravený nechtíkový krém a moringu. (3)

Modlite sa deti, modlite sa: Vatikán označí blížiaci sa čas.

Taliansko, koľko budete trpieť!

Francúzsko, ako smútim za touto milovanou krajinou!

Moji milovaní, moji ľudia, sopky vstúpia do väčšej aktivity, intenzita bude silná a moje deti budú trpieť.

ĽUDIA MOJI, OTRASY NARASTAJÚ.

Pozrite sa, ako je ľudstvo rozrušené, motivované zlom a vytvára konflikty.

Pozrite sa, ako môj ľud trpí kvôli lipnutiu na falošných bohoch vytvorených človekom.

Deti, vodca má globálne ambície predsedať jedinej vláde, a preto tu bude veľký a krutý boj.

MÔJ DOM USTUPUJE...

MOJE DETI SA CÍTIA OPUSTENÉ, AJ KEĎ TO NIE JE TAK: "SOM, KTORÝ SOM" (2M. 3:14) A NENECHÁM VÁS SAMÝCH.

Dávajte pozor, moje deti, dávajte pozor! Bez toho, aby ste sa stali obeťou strachu, buďte opatrní, nepredvídajte varianty chorôb: nie je potrebné sa ponáhľať.

MAJTE PEVNÚ VIERU. MOJA LÁSKA JE PRE KAŽDÉHO Z VÁS.

DETI MOJE, STE V ČASE, KEĎ SA DIABOL VRHÁ NA MOJICH ĽUDÍ. BUDEŠ trpieť, ale NIKDY NEBUDEŠ PORAZENÝ, LEBO JA SOM SO SVOJIMI ĽUĎMI. (Mt.28:16-20)

žehnám ťa; Moja Láska je mocná. Bez strachu milujte moju Matku.

Moje požehnanie je v každom z vás.

Tvoj Ježiš


15.8.2022 Posolstvo sv.arch.Michala


Ľudia nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista:

AKO PRINC NEBESKÉHO HOSTITEĽSTVA A OCHRANCA MYSTIVÉHO TELA KRISTOVHO VÁM PRINÁŠAM TOTO PRAVDIVÉ A URČITÉ SLOVO.

Tento ľud je požehnaný, že tak vyvýšil Kráľovnú, ktorú dal a prijal ako Matku pod krížom. (Jn. 19:26).

CIRKEV NA ZEMI SLÁVUJE TENTO SLÁVNOSŤ NAVŠTÍVANIA NAŠEJ KRÁĽOVNEJ A MATKY S úctou A LÁSKOU. V NEBI JE VŠADE POČUJÚCI Zdravas MÁRIA AKO ZNAK LÁSKY, KTORÚ SI ZASLÚŽI TA KRÁĽOVNÁ A MATKA NEBA A ZEME.

Ona je Matkou nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista a Kráľovnou a Matkou ľudstva, ona, ktorá je príbytkom svojho Syna na zemi a posvätnou plodnosťou. BOŽSKÝ DIZAJN USTANOVIL, ŽE SVÄTNÉ TELO MATKY SLOVA MUSÍ VZŤAHOVAŤ DO NEBA V RUKÁCH ANJELOV, ABY SA JEJ VECI ZEME NEDOTÝKALI ANI V KONEČNOM CHVÍLE JEJ pozemského ŽIVOTA.

Ľudia nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista:

Toto láskyplné odovzdanie sa, toto neustále "áno" Otcovej vôli je to, čo by ľudské stvorenia mali vlastniť ako synovské duše tejto Najsvätejšej Matky, žiariace ako Ona ako lúče slnka, vyžarujúce svetlo smerom k svojim bratom a sestrám, odstraňujúce temnotu, ktorá postupuje na ľudstvo, keď sa zlo blíži a očakáva príchod Antikrista. A s týmto príchodom uvidíte konflikt vo všetkých aspektoch ľudského života: boj, ktorý je hlavne duchovný, aj keď tí, ktorí sú najviac neveriaci, to popierajú. (Ef. 6,12)

AKO VYSLANEC NAJSVÄTEJŠEJ TROJICE POTVRDZUJEM, ŽE TÁTO VOJNA JE DUCHOVNÁ, AJ KEĎ HO MASKÚ POD RÔZNYMI NÁSTROJMI.

Ľudia nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista, zlo nemôže prežiť, keď je konfrontované so svetlom, a preto, keď sa blížime k vrcholu Veľkej očisty, zápas je medzi dobrom a zlom, svetlom proti temnote. Je to Božské Svetlo, ktoré sa šíri nad ľudskými bytosťami, keď Božské Slnko osvetľuje celé Stvorenie. Toto je svetlo, ktoré vždy víťazí, hoci nehodné ľudstvo sa musí očistiť skôr, ako dosiahne plnosť Božského Svetla.

ROZOZNAJTE, ĽUDSKOSŤ, ZOBRAZUJTE TÝM, KTORÍ BRIČUJÚ VAŠICH BRATOV A SESTRY! Nebuď ľahostajný k bolesti blížneho. Sila, ktorú zlo dalo niektorým mocným, ktorí sa už dávno poddali jeho zlým chápadlám, trhá Tajomné Telo na kusy, čo spôsobuje, že trpí zradou niektorých slabých členov Tajomného Tela Nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista. spôsobiť, že má nových osamelých mučeníkov, ktorých však Kristus, Hlava tajomného tela, neopustil.

Koľko verných nástrojov bude mať Cirkev v rozhodujúcom okamihu očistenia?

Ľudia Nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista, deti Našej Kráľovnej a Matky: keď naplánovali tento čas, ktorý ľudstvo zažíva, slobodomurárski vodcovia si neoddýchnu, kým sa im nepodarí zapojiť do tejto vojny viac a viac krajín; vyskočia pred očami ľudstva.

Modlite sa, ľud Boží, modlite sa za Latinskú Ameriku: zbrane prichádzajú, národy budú zapálené.

Modlite sa, Boží ľud, modlite sa: budete aj naďalej žasnúť nad silou prírody.

Modlite sa, ľudia Boží, modlite sa: otrasy zeme budú narastať a ľudstvo bude trpieť.

Modlite sa, Boží ľud, modlite sa: pomník slobody padne do mora.

BOŽIE DETI, VYZÝVAM VÁS, ABY STE SA VNÚTORNE PRESKÚMALI.

Musíte byť bratskí - musíte nielen rešpektovať vzájomné rozdiely, ale byť pokorní, aby ste si deň čo deň odpúšťali. Každý človek musí rozpoznať svoje slabosti prostredníctvom hlbokej vnútornej práce a požiadaním o Božiu pomoc ich prekonáte, ak má stvorenie pokoru.

Modlite sa, modlite sa, prijímajte eucharistický pokrm a pokorne vstúpte do toho, čím by pre vás malo byť bratstvo.

Vy ste pochodujúca kolóna, deti Božie - kolóna, ktorá sa nezastavuje, ale posilňuje sa, aby pokračovala bez zaváhania.

ĽUD NAŠEJ KRÁĽOVNEJ A MATKY BY SA NEMAL BÁŤ TOHO, ČO BOLO OZNÁMENÉ, ANI POKRAČOVANIA V NAPLŇOVANÍ PROROCTVÍ, ale mali by sa báť uraziť Najsvätejšiu Trojicu, mali by sa báť upadnúť do neposlušnosti voči Božiemu zákonu, mali by sa báť rivality a mali by sa báť urážať svojich bratov a sestry.

ZOBUĎTE SA, NESPÁVAJTE! Trestné činy pribúdajú v súlade s nárastom nedostatku lásky k blížnemu a tiež v dôsledku šírenia zla.

PREBUĎ SA Z LETARGIE, V KTOREJ ŽIJEŠ! Zlo využíva tých, ktorí spia, aby sa ich zmocnilo a vyvolalo nezhody medzi Božím ľudom.

Zostaňte pozorní voči alianciám medzi krajinami: toto je výstraha pre ľudstvo.

Milované deti Nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista, nečakajte, kým vám nebo odhalí podrobnosti o tom, čo vám umožňuje vedieť, aby ste sa mohli pripraviť, pretože ľudstvo by mohlo upadnúť do chaosu skôr, ako príde naplnenie proroctiev. Znaky a signály označujú tempo toho, čo bolo oznámené.

BUĎTE PRIPRAVENÍ, KONVERTUJTE A ZOSTAŇTE V STRÁŽKE! VY STE BOŽIE DETI A MOJE LEGIE VÁS CHRÁNIA: NEZÚFAJTE.

Tak ako mravce zbierajú potravu na zimu, tak aj vy by ste sa mali zbierať na zimu. Ak nemáte dosť na skladovanie, zvýšte svoju vieru a Moje légie sa o vás postarajú na základe Božieho poriadku. Ľudia Najsvätejších Sŕdc, nebojte sa a zostaňte pevní vo viere. Moje légie ťa chránia. Prijmite moje požehnanie.

Svätý Michal archanjel 


7.8.2022 Posolstvo Ježiša Krista


Moji milovaní ľudia, mojou láskou vás neustále žehnám a vyzývam, aby ste Ma milovali, aby ste žili v mojej láske a rozdávali lásku svojim bratom a sestrám. Bez lásky ste ako suché stromy, ktoré neprinášajú ovocie: opadávajú im listy a neprinášajú ovocie. Tak je to s tými, ktorí odmietajú moju lásku, sú ako suchý strom [1]. Preto vás pozývam k obráteniu a prosiť môjho Svätého Ducha o dar lásky, aby ste boli tou krištáľovou vodou, tým ovocím, ktoré je svedectvom tých, ktorí pracujú a konajú v mojej vôli. Moje deti, dar života musí byť neustálym prejavom vďačnosti voči Mne, a preto ma musíte odmietnuť uraziť.

Moje deti, pri pohľade na každodenné udalosti, v ktorých chápadlá zla napredujú s veľkým odhodlaním, medzi ktoré patrí vojna, prenasledovanie môjho ľudu a choroby, musíte zmeniť svoje činy a spolupracovať na pláne spásy, ktorý je všetky Moje deti budú zachránené [2].

Ako sa vám spolupracuje? Tým, že budete milovať moju vôľu, nájdete radosť z toho, že ste mojimi deťmi, a tak budete môcť čeliť všetkému, čo sa vám stane. Mojou vôľou je, aby boli všetci spasení, ale namiesto toho Moje deti stále viac a viac nezaujato odchádzajú odo Mňa, neveria tomu, čo im vopred hovorím, až kým nebudú čeliť udalostiam bez toho, aby sa rozhodli duchovne rásť, bez toho, aby Ma poslúchali. a bez toho, aby si sa rozhodol vstúpiť do Svätého písma, aby si Ma poznal [3].

Táto generácia sa vysmieva Mne, mojej Matke, môjmu krížu a mojim zasväteným, ktorí pracujú a konajú v mojej vôli. Táto generácia nerozumie dobe, v ktorej žije, pretože Ma nemiluje a neverí. Toto pokolenie odmieta môj pokoj, spokojné s tým, že sa ponorí do toho, čo spôsobuje konfrontácie, vzbury, konflikty a spory, pretože toto je prostredie, v ktorom sa nachádza Satan, a on ich zahaľuje do všetkého toho hluku, ktorý nedovoľuje pokoj, láska, pokoj, rozlišovanie, sebadarovanie a moja láska vládnu v mojich deťoch. Preto, vystavení búrkam zla, idú po nesprávnych cestách, ktoré ich vedú k tomu, že sú neveriaci, nemilujú blížneho, okúsia pýchu a márnivosť, považujú svojich bratov a sestry za tak malých, že ich neberú do úvahy.

Moji milovaní ľudia, ako hrdo žijete! Koľko hrdosti v sebe nosíš, v dôsledku toho neposlúchaš! Mnohých zo Svojich som poveril prácou v Mojej vinici, no oni to neprijímajú, alebo Ma znova a znova opovrhujú, vedúc Ma, aby som klopal na iné dvere, kde vládne pokora a láska ku Mne. Ponúkam seba a predsa som opovrhovaný... klopem na dvere sŕdc mojich detí [4], a predsa sa musím stiahnuť bez povšimnutia, kým Ma nepotrebujú z ľudských dôvodov a nevyhľadajú Ma z núdze.

Ľud môj, ponáhľaj sa, príď do môjho Srdca! Ľudstvo sa stalo ľahostajným voči vlastným bratom a sestrám a násilne reaguje na najmenší problém. Ľudstvo horí netoleranciou a neláskou a Satan to využíva, aby do vás vštepil svoj jed, čím znásobuje túto ľahostajnosť, výsmech a násilie.

Konvertujte: nebojte sa obrátenia! Tak nájdete pokoj a budete sa nebojácne pozerať na všetko, čo sa deje, s istotou, že som so svojím ľudom. Vojna sa rozprestiera v rôznych ohniskách napätia. Toto je stratégia mocných útočiť bez varovania, bez toho, aby boli videní. Potraviny a lieky sú na celej Zemi čoraz drahšie. Mocné národy veria, že vlastnia to, čo bude zvyšku ľudstva chýbať, ale nie je to tak. Veľké národy boli už predtým vyplienené. Moji ľudia, budete počuť hukot vojny na Balkáne: do týchto krajín prichádza zrada a smrť. Boje teraz a neskôr budú o vodu, ktorá bude mimoriadne vzácna. Ľudská rasa to neocenila a vysoké teploty spôsobia, že sa vyparí.

Modlite sa za Indiu, deti moje: bude trpieť inváziou a kvôli prírode.

Modlite sa, deti moje, modlite sa: Argentína padne a jej ľud sa vzbúri.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Čile: bude trpieť kvôli prírode.

Modlite sa, deti moje, Indonézia bude otrasená a bude zmenšená vodou.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Ameriku a Rusko: šíria konflikty.

Moji milovaní ľudia, zobuďte sa: je potrebné, aby ste boli opatrní. Spor sa rozhorí bez varovania a moje deti budú cudzincami v cudzích krajinách. Byť opatrný. Modlite sa: je potrebné modliť sa zo srdca. Chránim ťa, prosím ťa, aby si sa obrátil, žehnám ťa. Každé z mojich detí sa musí zamyslieť. Neboj sa, ľud môj, posilni svoju vieru. Neboj sa, som s tebou.


Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky