9. (September) 2022

09.01.2023

28.9.2022 Posolstvo sv.arch.Michala


Milovaní ľudia nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista:

V ADORÁCII SVÄTEJ TROJICE, S CESTOU A V NÁPRAVE ZA VŠETKY ĽUDSKÉ BYTOSTI PRICHÁDZAM K VÁM NA BOŽSKÝ ROZKAZ.

PRICHÁDAM VÁS PROSÍŤ O VIAC VENOVANIA NAJSVÄTEJŠEJ TROJICE, aby modlitby uskutočnené "v duchu a pravde" nadobudli silu potrebnú na to, aby sa dotkli duší, ktoré v tejto chvíli viac ako predtým potrebujú byť dotknuté modlitbou uskutočnenou so srdcom.

POZÝVAM VAS K ZASVATENIU NAŠEJ KRÁĽOVNEJ A MATKE, aby ste po zasvätení boli stálymi ctiteľmi Najsvätejšej Sviatosti Oltárnej.

Oitrebujete byť láskou pre svojich bratov a sestry:

rešpektujúc životy svojich blížnych,

pomáhať svojim blížnym s čímkoľvek, čo potrebujú, najmä duchovne.

uvádzať ich na cestu večnej spásy založenej na poznaní Svätého Písma, aby boli činiteľmi Božieho zákona a toho, čo zákon obnáša,

byť tými, ktorí praktizujú Sviatosti a Božskú lásku, od ktorých dostávate milosti, aby ste pokračovali.

Ľudské bytosti nepochopili, ako pri každej činnosti, ktorú vykonávajú, pri každej práci, ktorú robia, a pri každej myšlienke vytvárajú dobro alebo zlo.

VEDOMIE, ŽE MODLITBA SA MUSÍ "MODLIŤ" A ZÁROVEŇ UVIESŤ DO PRAXE (porov. Jakub 1:22-25), JE V TEJTO CHVILI NEVYHNUTNÉ.

Ľudské bytosti, ktoré zanedbávajú bratstvo, riskujú, že budú kameňom úrazu pre svojich blížnych.

BUĎTE VEDOMÍ, ŽE SA NÁJDETE V ČASE PRE POKÁNIE A VRÁŤTE SA K BOHU, PROSTE HO. Takto sa pretrhnú reťaze, ktoré vás viažu, a vy budete nové stvorenia, obrátené a presvedčené.

Kto nemá vieru, nemôže kázať.

Kto nemá nádej, nebude hlásať nádej.

Kto nie je Dobročinný, nebude kázať s dobročinnosťou.

Kto nie je Láska, nebude kázať s láskou.

Ľud Najsvätejšej Trojice musí vedieť, že modlitba sa končí praxou toho, čo sa modlí, aby prinášala ovocie večného života. Prázdna viera je mŕtva (Jakub 2:14-26) a ľudská bytosť bez lásky je prázdnym stvorením.

KTO SA CHCE STAŤ SÚČASŤOU BOŽIEHO ĽUDU, MUSÍ BYŤ OCHOTNÝ POVZNIEŤ SA - AK JE TO POTREBNÉ - NAD SEBA, aby bol na Božej ceste a zanechal za sebou handry ľudskej hlúposti, aby žil v neustálom praktizovaní lásky k Božia vôľa.

ZANEDBALI STE SVOJ DUCHOVNÝ STAV: minimalizovali ste ho a nechcete sa obnoviť ani mať veľkorysého ducha. Materializmus vás natoľko predbehol, že nerozlišujete, kedy konáte zo záujmu alebo z lásky.

Ľudstvo bude informované o obávanej jadrovej bombe a potom bude ticho...

Budete informovaní o kolapse ekonomiky a nedostatku potravín.

... a obrátil sa Boží ľud? Sú to obrátení ľudia?

Ľudstvo bude trpieť a utrpenie bude počuť celé stvorenie, kým Božská ruka nezastaví to, čo ľudské stvorenie vykonalo a vy pocítite váhu Božskej ruky a hriech spáchaný proti Bohu.

ZEM HORÍ A BUDE HORIEŤ...

Človek nekričí k Bohu, ale robí zlo svojim blížnym; vstáva v uliciach a svojou agresivitou zo seba robí neznámeho tvora.

Modlite sa, Boží ľud, modlite sa za Taliansko a Francúzsko: budú trpieť kvôli prírode.

Modlite sa, Boží ľud, modlite sa: Argentína bude plakať a vo svojom náreku uvidí našu Kráľovnú a Matku Lujan takú, aká je a bola urazená.

Modlite sa, ľud Boží, modlite sa za Španielsko: ľud povstane a príroda ho zbije.

Modlite sa, ľud Boží, modlite sa za Mexiko, zatrasie sa: jeho ľud bude trpieť a plakať.

Milovaní ľudia Najsvätejšej Trojice:

VYSLANEC (1) PRÍDE, ALE SPOZNÁ VÁS?

V ľudskom srdci uvidí toľko tyranie a bude trpieť ako Kristus. Pocíti pokrytectvo v ľudskom stvorení a všetkých vás povolá k sebe.

OBRÁTENIE!

Žehnám vás svojím mečom. chránim vás.

Svätý Michal Archanjel

(1) Zjavenia o Božom vyslancovi:

KOMENTÁR LUZ DE MARIA

Bratia a sestry:

Nebo nám nikdy nemôže dostatočne pripomenúť povinnosti spojené s modlitbou.

Modlitba je viac ako opakovanie, je viac ako zapamätanie: znamená to vstúpiť do Božskej Lásky, zostať pri našej Presvätej Matke a učiť sa od nej, aby sme boli učeníkmi Nášho Pána Ježiša Krista.

Ako ľudstvo žijeme vo vážnej dobe a napriek tomu ľudia neveria. Zjednotenie s Kristom bolo odsúdené na zabudnutie; ľudstvo ovládol materializmus a všetko, čo ho obklopuje.

Bratia a sestry, potrebujeme nášho Pána Ježiša Krista a našu Presvätú Matku a musíme byť zbožnejší.

Milujme Krista, ktorý ochotne dal svoj život za každého z nás.

Amen.


23.9.2022 Posolstvo sv.arch.Michala


Milovaný Boží ľud:

CHRÁNIM ŤA BOŽSKÝM ROZKAZOM SO SVOJIMI NEBESKÝMI LEGIAMI, KTORÉ SÚ VŠETKY NA ZEMI.

Každá ľudská bytosť je radosťou alebo smútkom Nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista. Toto je vedomie, ku ktorému je povolaná každá ľudská bytosť. Skúmajte svoje skutky a činy, opýtajte sa sami seba, či ste radosťou alebo smútkom Nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista.

Táto vojna je duchovná. (Ef. 6:12) Nie je to pre nič za nič - je to pre duše, pretože Diabol ich neustále pokúša, aby padli, a tak boli príčinou bolesti pre Nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista.

Dobre viete, že ako súčasť ľudstva ste vo vážnom nebezpečenstve, že sa stanete účastníkmi tretej svetovej vojny a musíte si to uvedomiť, aby ste sa zmenili, počnúc jazykom, ktorý používate, svojimi výrazmi a gestami, na váš osobný vzťah s Najsvätejšou Trojicou, s Našou Kráľovnou a Matkou, s vašimi spoločníkmi na ceste, vašimi anjelmi strážnymi a s vašimi bratmi a sestrami. To všetko nakláňa rovnováhu v prospech alebo neprospech dobra.

Ľudia nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista:

TOTO JE MOMENT, KEĎ VOJNA PRECHÁDZA OD SLOV K ČINOM A UTRPENIE ĽUDSTVA ZAČÍNA ZOSILNIEVAŤ.

Zem sa bude silno triasť; zemské jadro je magnetizované slnkom, ktoré ho bičuje svojimi slnečnými erupciami. To, čo Zem v sebe obsahuje, vyjde zo stredu Zeme cez sopky a veľké sopky spôsobia neočakávané erupcie.

Deti nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista:

Koľko nevinných ľudí sa pripravuje zomrieť vo vojne, donútených tými, ktorí ich vedú!

Koľko ľudských bytostí prejde z hmotného majetku na kočovníkov, ktorí sa budú sťahovať z krajiny do krajiny, aby sa nestali obeťou vojny!

Koľkí opustia svoje krajiny, aby sa nestali aktívnymi účastníkmi armády!

Je to ľudská hlúposť spolu s túžbou po moci, čo vedie človeka k okamžitému konaniu.

Počujem v Nebi:

"BEDA, BEDA, BEDA TOMU, KTORÝ PRVÝ ZDVIHNE RUKU, ABY DAL ROZKAZ, ABY SA VYUŽILA JADROVÁ ENERGIA. LEPŠIE BY BOLO, ABY SA ČLOVEK NENARODIL."

Uvidíte nebeské teleso horiace na oblohe a približujúce sa k Zemi.

Vzoprite sa, deti nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista, vzpierajte sa.

Buďte naďalej pozorní bez toho, aby ste upadli do zúfalstva.

KRÁĽ NEBA A ZEME VÁM DÁVA SVOJU OCHRANU A OCHRANU SVOJEJ NAJSVÄTEJŠEJ MATKY SPOLU S ANJELSKÝMI ZBORMI.

Vpred bez otáčania sa späť!

Nádej a viera v Božie Slovo vám nedovolia zaváhať. Bez strachu, bez zhonu pokračuj s pevnou vierou v moc Najsvätejšej Trojice. Buďte stvoreniami dobra.

AKO VELITEĽ NEBESKÝCH ARMÁD ŽEHNÁM TÝCH, KTORÍ BERÚ TÚTO VÝZVU VÁŽNE.

SĽUBUJEM VÁM, ŽE JEDEN Z MOJICH ANJELOV ZOSTANE VEDĽA VÁS NA Rozhodujúce chvíle.

Žehnám vás svojím mečom, aby vás ľudská vôľa nepriviedla k pádu do zla.

Žehnám vás, deti nášho Kráľa a Pána Ježiša Krista.

Svätý Michal Archanjel


21.9.2022 Posolstvo Kráľovnej a Matky posledných čias


Milované deti môjho Nepoškvrneného Srdca:

PRIJMETE MOJE POŽEHNANIE SPOLU S MOJIM ŽELANÍM, ABY VŠETCI PRIŠLI K POZNANIU PRAVDY. (1 Tim. 2:4)

Ako Božie deti máte schopnosť prosiť Božieho Ducha o dar múdrosti, aby ste pochopili, čo vám pomáha s Božím projektom a čo je pre vás škodlivé, pokiaľ ide o Boží plán pre každého z vás. Božský Duch vás pripravuje na to, aby ste sa mohli rozhodnúť obrátiť, zachovávajúc lásku, ktorá vás vedie k láske k blížnemu.

Majte veľmi na pamäti, čo povedal Môj Božský Syn:

"Ale keď ťa odovzdajú, nestaraj sa o to, ako budeš hovoriť alebo čo povieš. To, čo máš povedať, ti bude v tej chvíli oznámené. Lebo nie ty budeš hovoriť, ale Duch tvojho Otca, ktorý bude hovoriť vo vás." (Mt 10:19-20)

Moje milované deti:

ŽIVOT KRESŤANA MUSÍ BYŤ KRISTOCENTRICKÝ...

SOM VAŠA MATKA, ALE MÔJ SYN JE BOH: CENTRUM ŽIVOTA.

Pravý kresťan zakladá svoju vieru: nenasleduje môjho Syna kvôli tradícii, ale preto, že Ho pozná a miluje v Duchu a Pravde. (Jn 4,23-24)

Kresťan uhasí svoj smäd poznaním Božej Lásky k ľudstvu, poznaním Božieho zákona, poznaním sviatostí a skutkov milosrdenstva; rád sa ponára do Svätého písma a vie, že Boh je Láska a Spravodlivosť zároveň.

Pravý kresťan robí svoj život neustálym praktizovaním všetkého, čo je povinnosť, láska, poslušnosť, úcta, pokora, tolerancia a čokoľvek, čo musí urobiť, aby sa podobal môjmu Božskému Synovi.

Milované deti môjho Nepoškvrneného Srdca:

ZOSTAŇTE V DUCHOVNEJ POHOTOVOSTI, ABY VÁS NEZMIATLI; BUĎTE OPATRNÍ V REČI, ABY STE NEZHREŠLI. Každý človek pozná sám seba a vie, čo musí zmeniť, ako musí pracovať a konať. Urobte tak okamžite! Môj Syn vie všetko a vy nesmiete otáľať.

POZOR, DETI, NAPÄTIE SA ZVYŠUJE! Tí, ktorí vedú národy, hovoria o jadrovej energii, ako keby hovorili o ochrane Daru života. Pre niektorých lídrov alebo predstaviteľov národov je rozprávanie o využívaní jadrovej energie samozrejmosťou.

Ako budú trpieť tí, ktorí spôsobujú bolesť Môjmu Božskému Synovi touto zbraňou zo samotného Pekla, ktorá pôsobí proti Daru života!

UDRŽAJTE SI POTREBNÝ KĽUD A VIERU, BEZ OPUSTENOSTI.

NEBUĎTE USTRÁCHANÍ, NAĎALEJ VEDZTE, ŽE MÔJ SYN OSTÁVA SO SVOJMI ĽUĎMI, ŽE SV. ARCHANJEL MICHAEL VÁS BRÁNI A ŽE VÁS BRÁNI BEZ PRESTANIA.

Modlite sa, moje deti, modlite sa: Zem sa bude silno triasť, čo spôsobí, že sa aktivujú sopky a moje deti budú trpieť.

Modlite sa, deti moje, modlite sa: v hlbinách Zeme bola Zem zlomená pohybom tektonických zlomov, ktoré urýchľujú nepretržité zemetrasenia.

Modlite sa, deti moje, modlite sa: Zem je v nebezpečenstve, slnko bude vysielať silné slnečné vetry (1), ktoré ovplyvnia komunikačné prostriedky.

Deti, zastavte sa a uvidíte, ako voda v tejto chvíli bičuje krajinu, slnko vysiela svoje teplo s väčšou silou, oheň sa šíri v rôznych krajinách, vietor fúka silnejšie a zem sa stále prepadáva na rôznych miestach... Toto sú náznaky toho, čo sa bude diať.

Ako Matka ľudstva musím neustále varovať svoje deti pred tým, čo im môže spôsobiť bolesť...

PRED MOJIM BOŽSKÝM SYNOM ŤA NEUSTÁLE SLEDUJEM, CHRÁNIM A PRIHOVÁRAM SA ZA VÁS, ABY MOHOL ZMENŠIŤ URČITÉ UDALOSTI PRÍRODY.

Niektoré z mojich detí žijúcich na Zemi budú emigrovať, najmä do Južnej Ameriky, pri hľadaní ochrany. Vzhľadom na to musíte vedieť, že krajiny požehnania musia byť vopred očistené.

Buďte deťmi adorácie pred Najsvätejšou Sviatosťou Oltárnou. Môj Božský Syn počuje modlitby prednesené skrúšeným srdcom a vracia ich ako požehnanie pre celé ľudstvo.

Modlite sa, obetujte, pripravte sa, buďte požehnaním pre svojich bratov a sestry, dávajte to najlepšie, čo máte vo svojich srdciach.

Milované deti:

KATECHON TRPÍ A VERIACI PLAČÚ A ČAKAJÚ, ČO BUDE PREDCHÁDZAŤ TOMUTO ZNAMENIU.

Bez straty viery choďte vpred, modlite sa, napravte nápravu, obetujte a naplňte Božiu vôľu. Buďte bratskí.

Ochraňujem vás: Môj plášť vás zakrýva, aby vás nebolo vidieť. Muilujem vás.

Matka Mária


15.9.2022 Posolstvo Ježiša Krista


Moji milovaní ľudia:

Milujem vás, žehnám vás. Ste môjmu Srdcu najmilší.

Prichádzam hľadať obrátenie svojich detí...

PRED KAŽDÝM Z VÁS PRICHÁDZAM AKO ŽOBRÁK LÁSKY A PRI POHĽADE DO VAŠICH OČÍ CHCEM POZRIEŤ DO OČÍ TÝCH, KTORÍ MA ODMIETNU...

OTVORTE MI DVERE ĽUDSKEJ VÔLE, ABY SOM VÁM POMOHOL A ABY STE SA PREMENILI!

Deti, kto mi otvorí dvere ich sŕdc, aby boli mojimi dôstojnými úkrytmi?

Je potrebná zmena života, aby ste mohli byť mojimi anjelmi nasmerovaní do fyzických útočisk, ktoré sa nachádzajú po celej Zemi, kde budete musieť žiť v úplnom bratstve.

NAŠE SVÄTÉ SRDCIA SÚ ÚTOČISKO PRE MÔJ ĽUD, kde sa znásobuje viera, nádej, láska, nezlomnosť a láska, aby môj ľud mohol pokračovať uprostred intenzívnych a pre ľudstvo prekvapujúcich udalostí v čase veľkého súženia.

Ľudia moji, škodlivý pokrok vedeckej inteligencie použitý na zničenie samotného človeka pomocou jadrovej energie bol a je odsúdením takýchto mocností.

DAR ŽIVOTA, KTORÝ DAL MÔJ OTEC ČLOVEKU, JE NAJVÄČŠÍM DAROM A NIE JE NA ĽUDSTVE, ABY SA HO ZBAVILO.

Ľudstvo žije vo vojne a v neustálom nebezpečenstve kvôli arogancii a bezohľadnosti tých, ktorí vedú vlády. Chcú zastaviť vojnu, ale Moje deti naďalej trpia, kým sú nevinné. Tí, ktorí slúžia diablovi, majú väčšie záujmy a nedovolia zastavenie vojny, aj keď na to vezmú životy svojich vlastných ľudí, aby poštvali ostatné národy proti národu, ktorý označia. .

Takto vedú ľudstvo: ako ovce na zabitie, vedú ich k utrpeniu a znovu otvárajú môj bok (Jn 19, 34) s kopijou pýchy.

Ľud môj, ľud môj milovaný, počúvaj ma bez prestania:

PRIPRAVTE SA NA VŠETKO, ČO JE MOŽNÉ. Postarám sa o to, aby tí, ktorí sa nedokážu pripraviť, mali k dispozícii prostriedky na prežitie.

PRIPRAVTE SA TERAZ BEZ MEŠKANIA!...

Pozrite sa, ako slnko útočí na Zem a prináša vážne udalosti na planétu a moje deti. Niektoré sopky, ktorých sa Moje deti boja, začnú vybuchovať. Zem sa bude triasť silnejšie; teplo a zima sa stanú extrémnymi.

OBRÁTENIE!

ZASTAVTE RIVALITU A SPORY MEDZI TÝMI, KTORÍ TVRDIA, ŽE SÚ PRI MNE. Buďte viac pri Mňe ako pri Diablovi: nemôžete slúžiť dvom pánom (Mt 6:24-34) - buďte mojimi deťmi.

Modlitby Ma potešia, ak sú úprimné, ak ich hlásajú kajúce deti, ktoré chcú duchovne rásť, aby sa mohli spojiť s Božou Vôľou.

Nebojte sa toho, čo sa s vami deje: obávajte sa, ak k vám neprichádzajú skúšky. Skúšky sú znamením, že kráčate ku Mne.

Modlite sa, deti moje, modlite sa, koruna v Anglicku rýchlo oznámi správu; národy vyhlásia nezávislosť.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Strednú Ameriku: bude otrasená. Čile, Francúzsko a Taliansko budú otrasené.

Modlite sa, deti moje, modlite sa, veľké korporácie, ktoré vyrábajú jedlo pre ľudstvo, upadajú, cesta potravín bude odklonená.

Modlite sa, deti moje, modlite sa: Elita silnie a ekonomika upadá. Smerujú ľudstvo k svojim cieľom.

VRÁŤTE SA K NEKYSNUTÉMU CHLEBU A K POTRAVINOVEJ SEBESTAČNOSTI. UDRŽUJTE ZÁSOBY VODY.

Buďte ľudskými bytosťami pevnej viery a buďte pozorní. Žite pozorne, aby ste neboli oklamaní.

Modlite sa svätý ruženec a prijmite Ma v mojom tele a krvi v Eucharistii, riadne pripravení. Buďte odborníkmi na lásku.

PRIPRAVTE SA NA VAROVANIE (1), DETI MOJE: uvedomte si, že budete konfrontovaní so svojimi činmi a skutkami. Čiňte pokánie!

Moji ľudia:

TVÁROU V TVÁR SKĹÚČENOSTI, NEISTOTE A STRACHU, KTORÝ MOŽNO MÁTE, BUĎTE TVORMI VIERY V MOJU LÁSKU K MOJIM DEŤOM.

NEDÁM TI KAMENE NAMIESTO CHLEBA.

Nebojte sa, moja Matka vás chráni: nebojte sa.

Zostávam s každým z vás.

Žehnám vás a posielam vám svojich anjelov, aby išli pred vami a otvorili vám cestu.

Žehnám vám, deti moje. Nech vás môj Pokoj zaplaví.

Váš Ježiš

(1) Zjavenia o veľkom Božom Varovaní ľudstvu...

KOMENTÁR LUZ DE MARIA

Bratia a sestry:

Náš milovaný Pán Ježiš Kristus nám žehná celou svojou láskou a ochranou: "Nebojte sa, ja som s vami."

Aká veľkosť sa vylieva na celé ľudstvo pre Božiu slávu a spásu duší!

Ako môžeme odmietnuť toľko lásky, ktorá stojí pred nami? Láska, ktorá vedie samotného Boha k tomu, aby pred nami prichádzal v rôznych chvíľach nášho života, a napriek tomu Ho nespoznávame. Preto nám hovorí, že k nám prichádza ako Žobrák lásky, aby sme sa obrátili vzhľadom na naliehavosť okamihu.

Musíme zostať na ceste obrátenia, aby viera nebola dočasná, ale bola v nás pevná.

Hovorí nám o tom, ako "byť duchovným útočiskom" pre NEHO a hovorí nám o úkrytoch, ktoré existujú na Zemi, aby tak urobili tí, ktorí tam musia zostať. Pamätajme, že útočiskom budú domy zasvätené Najsvätejším Srdciam a kde žije Božia láska. Predovšetkým však musíme vedieť, že útočiská pripravené na Zemi sú pre najkritickejšie časy prenasledovania.

Bratia a sestry, spoznávajme znamenia časov a predovšetkým dôverujme Bohu, modlime sa a hovorme: Amen, Amen, Amen.


9.9.2022 Posolstvo Matky a Kráľovný posledných čias


Milované deti:

SKRÝVAM VÁS V KAŽDOM PULZE SVOJHO SRDCA.

PRIJMITE MOJE POŽEHNANIE SPOLU S MOJOU NEUSTÁLOU POMOCOU PRE POTREBY KAŽDÉHO Z VÁS A ČOMU ČELÍTE NA SVOJEJ KAŽDODENNEJ PÚTE.

Vy ste ľudia, ktorých som prijala pod krížom slávy a majestátu. Niektoré z týchto detí odišli a odchádzajú od tohto ľudu, ktorý mi dal môj Syn: žijú v zhýralosti a pripojili sa k hordám diabla. Môj Božský Syn kvôli tomu trpí a ja ich volám k obráteniu.

deti:

ELITA NABERÁ NA SILE! Zmeny na seba nenechajú dlho čakať; šíria sa po celom ľudstve a nie sú pre dobro Mojich detí, ani pre dobro ich duchovného života.

deti:

VYZÝVAM VÁS, ABY STE ZOSTALI V STREDMOSTI! Zostaňte vnútri v pravom Učiteľskom úrade, aby ste sa nevzdialili od môjho Syna. Neodbočujte od prikázaní a buďte deťmi, ktoré dodržiavajú Boží zákon.

Moje deti:

ZOSTAŇTE POZORNÉ! Zostaňte v strehu v každom ohľade, pretože na Zemi je niekoľko centier ozbrojených konfliktov, ktoré prejdú od slov k činom. Ľudstvo žije v nebezpečenstve v dôsledku moderného zbrojenia a zbraní, ktoré ľudstvo nepozná.

ZOSTAŇTE POZORNÉ! Pozrite sa hore: Nebeské teleso sa blíži.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Čínu a Taiwan.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Rusko a Ukrajinu; modlite sa, deti - je to potrebné.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Spojené štáty: príroda ju nechá trpieť skôr ako urobia niečo zlé.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Argentínu, komunizmus vstúpil do tohto národa.

ĽUD MÔJHO SYNA NIE STE SI VEDOMÍ, ŽE S OBRÁTENÍM A MODLITBOU SA VYHRAJÚ VEĽKÉ BOJE (Mt. 7:7-11; Judita 9:11-14). Priemerná Viera niektorých mojich detí im bráni v tom, aby otvorili svoje srdcia môjmu Synovi.

V tejto chvíli nachádzam ľudí, ktorí sú skutočným útočiskom útechy pre môjho Syna tvárou v tvár svätokrádežiam, urážkam a činom opovrhnutia spáchaným proti môjmu Synovi.

Moje deti:

Hľadáte útočiská? Chcete dosiahnuť fyzické útočisko v tých najkritickejších časoch?

Najprv buďte útočiskom, kde môj Syn odpočíva a nachádza spokojnosť v tomto čase a v časoch, ktoré prídu. Buďte láskou. Buďte činiteľmi Božej vôle.

MILUJEM VÁS A CHRÁNIM VÁS.

NEBOJTE SA, DETI, NEBOJTE SA. SOM S KAŽDÝM Z VÁS.

Žehnám vás.

Matka Mária

KOMENTÁR LUZ DE MARIA

Bratia a sestry:

Naša presvätá Matka, posvätný stánok jej božského Syna, nás uisťuje o svojej láske a obrane.

Varuje nás pred zneužívaním modernej výzbroje a toho, čo si stále nevieme predstaviť, čo si človek postavil, aby páchal zlo svojmu druhu. Toto je ťažko stráviteľné, bratia a sestry: čelíme zneužitiu vedy, ktorá zničí samotného človeka.

Nie je to niečo, čo by sa dalo ľahko asimilovať, a preto nás Naša Matka vyzýva k obráteniu, modlitbe srdcom a k tomu, aby sme sa neustále usilovali o to, aby naša viera rástla. Usilujme sa byť malým útočiskom, kde sa náš milovaný Pán môže uchýliť a kde môže nájsť dieťa, ktoré Ho bude uspokojovať.

Amen.


4.9.2022 Posolstvo sv.arch.Michala


Ľudia nášho Kráľa:

Moja vernosť a moja láska k Bohu ma viedli k tomu, aby som zjednotil anjelov, aby bránili otcovský trón pred pýchou Lucifera, ktorý sa spolu s inými anjelmi povstal proti Bohu.

V Nebi bola vojna proti Diablovi (Zj. 12, 7-8) a Lucifer už stratil svoju krásu, pretože bol naplnený pýchou a závisťou.

NEODPOČÍVAJTE VO DNE ANI V NOCI, PRETOŽE DIABOL NEODPOČÍVA.

Boj medzi dobrom a zlom je neustály. V tejto chvíli bojujeme proti Diablovi za spásu duší, ktoré chce vziať do ohnivého jazera.

DETI NÁŠHO PÁNA A KRÁĽA JEŽIŠA KRISTA BY NEMALI BYŤ PASÍVNE, ALE BOJASCHOPNÍ - V PRÍPADE POTREBY PROTI SEBE, ABY NEUPADLI DO PÝCHY A HRIECHU.

Pýcha diabla spôsobila, že bol spolu so svojimi zlými anjelmi vylúčený z Neba a boli poslaní na Zem.

Diabol má motto: "všetko pre mňa, žijem pre seba nad všetkými a nad všetkým". Preto vás, Boží ľud, pozývam, dávajte všetko pre Boha, žite pre Boha milujúc Boha a svojho blížneho.

Ľudstvo smeruje do priepasti....

Ľudstvo smeruje ku konfrontácii....

Ľudstvo smeruje k duchovnému a fyzickému hladovaniu... (1)

Ľudstvo smeruje k ekonomickému kolapsu... (2)

Ľudstvo smeruje k tomu, aby si Antikrist privlastnil (3) tých, ktorí ho prijmú ako pána Zeme a vložia na seba jeho znamenie... (4)

Neveriac tomu, čo vám hovorím, zosmiešňujete Posolstvá z Neba, ale pripravte sa skôr, ako budete smútiť.

Vyznaj svoje hriechy skôr, ako ťa temnota nájde v stave hriechu.

PRED VAŠIMI OČAMI SA BUDE PÁCHAŤ VEĽKÁ KRIVDA A BUDETE SA CÍTIŤ BEZMOCNÍ, ALE BOŽSKÁ SPRAVODLIVOSŤ JE S BOŽÍMI ĽUĎMI A NA BOŽÍCH ĽUĎOCH. ODOLAJTE SA - NIE STE SAMI.

Modlite sa, Boží ľud: neunavujte sa modliť zo srdca.

Modlite sa, Boží ľud: modlite sa a napravte ťažké urážky ľudstva voči Najsvätejšej Trojici.

Modlite sa, Boží ľud: Zem sa bude triasť s väčšou silou - modlite sa za Portoriko, Dominikánsku republiku, Strednú Ameriku, Ekvádor a Japonsko.

Modlite sa, Boží ľud: prichádza nová pliaga - bude postihnutá koža a dýchací systém.

Slnko silne zasiahne Zem slnečnou búrkou, (5) ponechá Zem v temnote a ľudstvo umlčí a otrasie zároveň. Za súmraku sa ľudstvo rozsvieti tým, čo si na tento účel pripravilo.

V noci nevychádzajte zo svojich domovov; modlite sa ako rodina alebo sami, ale MODLITE SA.

Ste ako za čias Noeho... Verte a pripravte sa, aj keby sa ti posmievali.

UŽ STE V TOMTO BODE!

Zem sa točí, ľudský čas sa zrýchlil a vy, ľudia Boží, sa musíte zastaviť a preskúmať sa.

Stojím so svojimi Nebeskými Légiami z Božieho mandátu, aby som vám pomohol v tomto čase prechodu. Verte v Najsvätejšiu Trojicu, v našu Kráľovnú a Matku a v našu ochranu.

Stojíte pred Božou pomocou, ktorú si poslušné dieťa, dieťa viery a pokorné dieťa zaslúži.

Sviatosti treba požehnať; je to potrebné, ak im veríte.

Moje légie poslúchajú Božiu vôľu, ktorá chce dobro pre svoje deti.

Žehnám vás.

Svätý Michal Archanjel

(1) Prečítajte si o univerzálnom hlade: https://www.revelacionesmarianas.com/en/Hunger.html

(2) Prečítajte si o kolapse globálnej ekonomiky: https://www.revelacionesmarianas.com/en/ECONOMY.html

(3) Prečítajte si o Antikristovi: https://www.revelacionesmarianas.com/en/antichrist.html

(4) Prečítajte si o znamení šelmy: https://www.revelacionesmarianas.com/en/Microchips_in.html

(5) Prečítajte si o vplyve slnka na Zem a ľudský život: https://www.revelacionesmarianas.com/en/Solar%20Activity.html

KOMENTÁR LUZ DE MARIA

Bratia a sestry:

Keď som dostala toto Posolstvo od svätého Michala Archanjela, bolo mi umožnené vidieť, ako zlo sužuje nielen dušu, ale prechádza aj navonok človeka.

Bolo mi umožnené vidieť, ako je každý z nás ako Noe, pokračujúc v úsilí zostať na Kristovej ceste. Božie dieťa padá a vstáva znova a tisíckrát znova, ale cieľom vstávania nie je byť oddelené od vôle Božej.

Zároveň mi bolo umožnené vidieť živly bičujúce zem a jej obyvateľov. Ticho mi pripomenulo nedostatok modlitby a nedôveru v silu modlitby; Sledovala som more stúpajúce nad niektorými pobrežiami a videla som niektoré pobrežia v ľudskej podobe, čo znamená, že nie je bičovaná len zem, ale aj človek, aby ho prebudilo.

...a hlas, ktorý mi pripomenul svätého Michala Archanjela, povedal:

"Buďte verní Bohu, Jednému a Trojjedinému, našej Kráľovnej a Matke posledných čias a buďte verní sami sebe, bez toho, aby ste sa klamali: buďte tvormi viery. Musíte od seba vyžadovať vernosť, nie vlažnosť. Buďte si istí, že Boh je so svojím ľudom".

Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky