Obraz Kráľovnej a Matky posledných čias

02.02.2022

Sdílím s vámi popis, který mi naše Nejsvětější Matka vysvětlila o symbolech, které tvoří obraz této invokace:
"Na mém obrazu spočívá Duch Svatý, jehož jsem chrámem a svatostánkem.
Moje Koruna má tři kříže: prostřední kříž patří kříži mého Syna, ten vpravo, aby vám připomínal Boží Milosrdenství a to, jak kajícný zloděj dosáhl odpuštění a získal Nebe, a ten vlevo, abyste měli na paměti, ten, kdo se vysmíval mému Synu, který byl na kříži, a odsoudil sám sebe.
Škapulíř na mé hrudi je znamením závazku mých dětí, aby jejich život byl podobný mému: v poslušnosti a víře vůči Slovu Božímu.
Mé Nejsvětější Srdce osvěcuje život lidí a nakonec Mé Neposkvrněné Srdce zvítězí.
V mém lůnu je můj Syn viděn ve svaté eucharistii, jak rozvíjí svou lásku prostřednictvím žlutých paprsků.
Na zápěstích Mých rukou si všimnete hvězdy, abyste si vzpomněli, že Já jsem Jitřenka Nového úsvitu a vedu lid Mého Syna.
Mé Ruce září světlem, aby Mé děti nezabloudily a nespatřily světlo majáku Mých Rukou, z něhož vycházejí paprsky, které se sbíhají s paprsky Mého Syna, přítomného ve svaté Eucharistii a ukládají se v požehnání novorozence. Dítě, které na prvním místě představuje našeho milovaného Anděla míru - ovoce trojiční vůle - který je lidstvu předložen rukou Boha Otce, který ho střeží. 

Za druhé, dítě představuje Svatý ostatek. Ten Svatý ostatek, který je chráněn a udržován na Zemi míru, rukou Boha, Všemohoucího Otce.
Země je v tomto okamžiku obklopena mým svatým růžencem, stejně jako obnovená Země bude i nadále obklopena mým svatým růžencem a s každým Otče náš a každým Zdrávasem, které jste se modlili v růžencích a v jiných modlitbách, jste je rozmnožili do nekonečna, protože modlitby vždy ponesou plody života a v hojnosti.
Země svítí a temnota pomine.
Moje invokace představuje naději nového nebe a nové země.
Amen

Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky