Turecko - Turkey

10.02.2023

6.7.2021

"Venujte pozornosť sopke Yellowstone...

Pripravte sa deti, južné pobrežie Talianska sa otrasie.

Turecko bude vážne trpieť."


30.7.2021

"Modlite sa deti Božie, modlite sa: budete počuť rev na Balkáne.

Modlite sa deti Božie, modlite sa: Turecko bude trpieť až do morku kostí.

Modlite sa deti Božie, modlite sa: v Taliansku dôjde k zrade - Cirkev bude trpieť."


14.9.2021

"Modlite sa, modlite sa za Francúzsko: je v nebezpečenstve.

Modlite sa, modlite sa: Hora svätej Heleny prinesie nešťastie - modlite sa.

Modlite sa, modlite sa: Turecko potrebuje obrátenie - spôsobí to ľudstvu bolesť."


24.10.2021

"Modlite sa, deti moje, modlite sa, obetujte sa, postite sa, ako vám to každé telo dovolí, aby ste mohli rozoznať znamenie šelmy a nenechajte sa zmiasť.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Turecko, padne v boji."


27.12.2018

Modlite sa deti Božie, južný Pacifik sa otriasa.

Modlite sa deti Božie, sopka Etna mení svoju činnosť.

Modlite sa, deti Božie, v Turecku mnoho nevinných trpí prenasledovaním za vernosť Nášmu Kráľovi.

Modlite sa deti Božie, modlite sa za Nevadu v Spojených štátoch, bude zaplavená vodou.


7.7.2017

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Turecko, bude trpieť bolesťou svojich obyvateľov.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Severnú Kóreu, jej ľud bude trpieť vplyvom jej vlastných jadrových výtvorov.

Modlite sa deti, modlite sa za Čile, zem sa trasie veľkou silou.


18.2.2016

Deti moje, modlite sa; terorizmus sa bude prezentovať agitáciou s represiami voči ľuďom, ktorí tak nerobia

poznať túto zbraň zla.

Deti moje, modlite sa; Zem ide svojou dráhou a odpudzuje tých, ktorí jej ubližujú a kontaminujú ju jadrová energia.

Modlite sa za Turecko, Sýriu a Rusko.

Deti moje, modlite sa za Spojené štáty; urýchľuje tragédiu pre jej obyvateľov.

Modlite sa; zem sa trasie a voda nedáva prímerie.

Modlite sa, deti moje, za Rusko; bude trpieť v rukách prírody.

Modlite sa, deti moje; prebudenie sopiek bude pre vás ohromujúce.

Európa je napadnutá. Rovnako ako morská voda podkopáva piesok bez toho, aby si to piesok všimol,

Európa bola napadnutá; útočník zostáva vo vnútri.


24.2.2016

Modlite sa, deti moje, modlite sa; Spojené štáty budú trpieť, keď budú nečakane napadnuté.

Modlite sa; Príroda pokračuje v nezmenšenej miere; India bude novinka; zem sa otrasie veľkou silou vedľa Nového Zélandu.

Modlite sa, deti moje, modlite sa;

Turecko bude svetovou novinkou, chytila ho ruka vojny.

Modlite sa, deti moje, modlite sa; Moju Cirkev vedú tí, ktorí ju nemilujú, nerešpektujú a ja za to trpím.


28.2.2016

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Španielsko; stane sa obeťou paniky; Príroda sa ho dotýka pevnou rukou.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Turecko; Vojna zostáva nad touto Vlasťou, ktorá robí okamžitý pokrok.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Indiu; nebudú môcť odolať metle.

Modlite sa, deti moje, modlite sa silou mocou za Anglicko; bude otrasená nenávisťou.


1.3.2016

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Blízky východ, modlite sa za Turecko, bude tma.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Indonéziu; bude trpieť vo veľkom meradle.

Modlite sa, deti moje, modlite sa za Japonsko a Čile; Príroda ich bude bičovať.

Modlite sa, deti moje, modlite sa; Príroda nedá prímerie; Spojené štáty budú trpieť


1.9.2016

Milované deti môjho Nepoškvrneného Srdca, modlite sa za Európu, bude trpieť bolestivou pohromou terorizmu.

Milované deti, modlite sa za Turecko, krv pokrýva túto zem, bezbožnosť zanecháva svoje stopy.

Milované deti môjho Nepoškvrneného Srdca, modlite sa, hrozba pre Zem sa vynára z vesmíru.

Milované deti sa modlia, slobodomurárstvo zasiahne nečakanú ranu v mojej cirkvi Synu a smútim za vami, deti moje.

Milované deti, modlite sa za Venezuelu, bolesť visí ako oblak nad týmto ľudom, ktorých ja nenechám opustených. Bude to otrasené.


Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky